woffla med tre kulor

                                                                                               BAAAAAAAAH!
jag är arg, jag är grymt speedad, jag är trött, jag är hormon-vrak, jag är överglad och jag är grymt nyfiken
 vem vill betta på hur bra jag kommer sova inatt? XD

Idag gjorde jag prov, labb, fick se Julle i sina glasögon och en liten snutt av en film om hur man gör glasögon, spelade tekken6 hos jens, åt hos jens, såg inglorious basterds hos jens med honom sigge robert och joel, och nu är jag hemma och borde sova :)
                  Gonatt ccc>


BAH! -igen..
Mitt poeter.se-konto är fullt. jag har avverkat mina 50 texter, bajs. måste jag göra en ny användare nu? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0