sjuksjuksjuksjuksjuksjuk :D:D:D

jag lever! (tillräckligt för att sitta vid datorn.. heh..) igen.. xD jag tog det, ur hälsosynvinkel, totalpuckade beslutet att gå till skolan i fredags och göra lé prov de Fysík. Sen dog jag :) så under hela helgen låg jag bara och försökte att inte svälja, lyckades ganska bra faktiskt :o sov lite varannan timme ungefär, ungefär lika på nätterna. Men idag kan jag prata, nästan begripligt. master of nasal speaking: moi! fast jag känner mig som jag är i en burk för jag har lock för bägge örona xD Det låter skitkul när jag pratar ^^
 jag har tillbringat denna joyous dag med att läsa felskickade sms som blivit tokiga, kul kul.. enligt mina standards :Y varje gång jag skrattade åt något började jag asgarva för att mitt skratt lät så muppigt ^^

 nu ska jag sova iaf :) WEEE!! //Linus

Kommentarer
Postat av: Sigge

Fan va kul men sorgligt! xD

2010-01-19 @ 23:04:50
Postat av: Julian

Hahaha fuck yeah! Jag låter också som en burk nu (y) :)

2010-01-20 @ 20:25:23
URL: http://thefishslappee.blogg.se/
Postat av: Agnes

Åh, den boken är kul!

Hoppas du mår bra nu i alla fall! :)

Själv har jag inte varit sjuk på över ett år :S

2010-01-21 @ 16:18:49
URL: http://agnesmasterworks.blogspot.com
Postat av: Linus

Sigge: Sorgligt som fan :) fast jag skulle inte säga att det har så mycket med att jag är sjuk å göra...

Julle: Det är awesome att va burk ^^ jag kan inte hålla mig seriös xD

Agnes: Det var faktiskt inte boken :) jag har hittat hemsidan.. fast den kanske inte alls hör ihop med boken, men jag tror det :) Fusk! om man bara är sjuk en gång om året är man.. fusk ond blick XD

2010-01-23 @ 14:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0