Starwars V och Magic the gathering

spelade Magic hela dagen idag.. försom mig.. ganska mycket.. förlåt så mycket för det. men jag brukar vara i tid säger vi så jag kan få bli förlåten den här gången *är liten och rädd*
Det var bara Jag, Jens, Jacob, Albin och Christian den här gången.. men det var trevligt :) det är kul att inte vara så många också ibland. Dock vart det en ganska dålig draft denna gång. Dels för att vi inte drog så bra boosters och dels för att vi körde nästan samma färger allihop, vilket gjorde att vi förstörde för varandra så att allas helheter blev ganska kassa. det märktes väldigt mycket när vi spelade sen också, för jag var nästan på väg att vinna alltihop, vilket jag normalt inte har en chans till om jag inte har riktigt tur vid rätt tillfälle.
 Sen såg vi starwars ep5 :) nu har jag bara en film kvar ^^ ska dock åka bort idag så när det ska bli av att se den vet jag inte :( kanske om jag kommer hem bra tid på lördag? Eller inte allt för sent på söndag... aja.. vi får se.
Nu ska jag kolla lite på en skiva jag fick med en fototidning :) Gonatt ^^ PussåKnull //Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0