sjuk

jag är sjuk :(
Fast jag är inte såå sjuk, längre.. tycker jag. mamma tycker jag är för sjuk för att gå till skolan :( funderar på att gå iaf. hon är ju inte hemma nu så hon kan inte stoppa mig. fast det är illa om jag blir jättesjuk imorn för då har vi fysikprov och missar jag det kommer jag att lacka sönder på vår klass för att de flyttade på provet. Idag händer inget tillräckligt viktigt. så gott som hela klassen ska göra ett matteprov som inte jag behöver göra så då är det nästan lika bra att jag är sjuk för annars hade jag inte riktigt vetat vad jag skulle göra av den tiden. Åka hem, sitta och vänta eller göra provet jag med.. bara för att jag inte har nåt bättre för mig. nej det känns som att om det skulle gå dåligt så kan reza få för sig att sänka mig.. även fast han sagt att provet inte kan sänka betygen.. men om man skulle göra riktigt dåligt ifrån sig så känns det ändå som att det är mer negativt (om än indirekt..) än att inte göra provet. och eftersom jag är sjuk. hade feber imorse.. 38 grader. jag har nästan aldrig feber, och när jag är frisk ligger jag ofta på 36 grader så mamma sa att jag kunde ju glömma att gå till skolan idag.. blää :(
vaknade dock av mig själv klockan 6 och var jättemycket piggare än igår.. igår kunde jag knappt gå, jag låg i soffan hela dagen och kröp/hukgick in i köket och tog lite glass två gånger, det gjorde mindre ont i huvet när jag kröp/hukgick... lite kul. har spelat machinarium och kommit en bit till på väg.. upptäckte äntligen vad jag skulle ha flugorna till, blev överlycklig för jag ville verkligen använda dem XD men sen fastnade jag igen :\ ska gå och hämta nå halstabletter till mig tror jag *klur*
vad ska jag göra sen? det är tråkigt att va sjuk :(

Kommentarer
Postat av: Sigge

Jag vet inte om det får dig att tillfriskna snabbare, men om du mår bra av det psykiskt så vill jag inte att du ska vara sjuk. Det kan vara jobbigt, även om man slipper skolan.

2010-01-14 @ 22:44:51
Postat av: Linus

<3 va gullig du är ^^ tack :)

2010-01-17 @ 09:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0