Dalaröfilosofier

Nu har inte Cissi bloggat på skitlänge och Cissi är på landet och Jens är i Tyskland och Emil är i Holland och Jenny är på Kreta och Adam är där i närheten fast inte riktigt där.. fast han kan ha kommit hem nu *klur*.. hur som helst så saknar Jenny Adam. Stackars Jenny :( Och stackars alla som är på ställen där ingen annan är då de vill vara med någon annan..
Som sagt, jag är på landet. Mina föräldrar ska leka tyranner och tvinga mig att vara produktiv i tre veckor. jag får dock bestämma produktivitetens inriktning själv, Yay XD Och vilka tre veckor det ska äga rum.. ännu mer Yay XD Så det kunde varit värre. om någon har lust att komma hit och hålla mig sällskap (det är inte såå komplicerat att ta sig hit) så är ni mer än välkommna :)

Nu ska jag skriva ikapp i min dagbok som jag inte kommer ha så mycket intressant att skriva i på ett bra tag förmodligen.. Weee
Puss å Knull på alla som fortfarande är i stånd att läsa det här. Fast det är ju inte så att det är internet-brist i samtliga andra länder iof *klur*.. Hah ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0