Läkerol

En sån där lista igen.. man ska hålla på traditioner :)

1) Ta närmaste bok, slå upp sidan 18, rad 4 – vad står där?
"Före 1975 gjordes legal abort i Sverige bara på vissa medicinska, socialmedicinska eller humanitära grunder" -Bonniers lexikon A-Astu ..abortera (och nej jag har inte bonniers lexikon i mitt rum. Jag sitter i vardagsrummet XD)

2) Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Vår sammling av Bonniers lexikon :D Alt en hög med disk (A)

3) Vad var det senaste du såg på TV?
the invisible... flummig story, helt okej att se film. Jag grät på slutet så jag har förlorat rätten att att den var dålig XD

4) Utan att se efter, gissa vad klockan är?
19.42... 19.43 :D fast jag kollade när jag la tillbaka bonniers lexikonet :\

5) Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
jag hör typ inte min dator... *klur*
Jag hör vinden och bilar utanför.. skitintressant. varför har jag ingen musik på :S
 ... sådär nu hör jag Heartbeats av The Knife

6) När var du senast utomhus och vad gjorde du?
Jag och Julle gick och handlade/köpte pizza.. Jag handlade och Julle köpte pizza, det är något obehagligt effektivt med den pojken

7) Vad tittade du på, innan du började svara på den här undersökningen?
Disney-klipp på youtube XD

8. Vad har du på dig?
trosor och ett förkläde.. jag har inte varit ute idag

9) Drömde du någonting inatt? I så fall – vad?
Oh... jag drömde att jag Julle Jens och Renlund var och handlade kläder på en utomhusmarknad. Renlund hittade en sammetsklänning som såg ut att passa en typ 3-4 åring som han halvt seriöst övervägde att köpa. Jag hittade en korsett i paper-maché och lego

10) När skrattade du senast?
Nåt på Youtube antar jag... Jag brukar inte skratta åt jättemycket när jag är ensam, men ibland så

11) Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Ett CD-ställ, min Bas, ett antal "konstverk" jag har producerat under åren som mamma tycker om och därför har upphängda på väggen, pappas tavlor (de har något sorts sentimentalt värde, lite släkt-klenods-stuk på dem. Mamma hatar dem. Två av dem är av Johan Lundgren som kommer från där pappa växte upp och den tredje är av vete fan vem på ett random gäng skator i snön ^^ Jag tycker om den) och en tavla som kommer från mormor och morfars gamla hus 

12) Har du sett något konstigt på sistone?
the invisible?

13) Vad tycker du om den här utmaningen?
Bra... så när som på den här frågan :S

14) Vilken var den senaste film du såg?
the invisible..

15) Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Ett mobillager :)

16) Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Nej jag tänker inte berätta varför jag blev mobbad i mellanstadiet... jag tror jag avverkade allt folk inte visste om mig -som jag kan med att berätta- förra gången jag gjorde den här listan (jag tror inte det finns en enda sak som ingen vet om mig)

17) Om du kunde förändra EN sak i världen, utan hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Fler lila hus

18) Tycker du om att dansa?
Jaa.. fast inte när folk ser XD

19) George Bush?
Jag vet vem det är!!

20) Föreställ dig att ditt förstfödda barn är en flicka … Vad får hon heta?
Typ Robin... I have to go with Sigge angående Tjejer med pojkaktiga namn. Fast enstaviga namn är också trevligt.. Typ Te eller Li eller My :D

21) Om ditt första barn var en pojke, vad skulle han heta?
Morgan eller något kul dubbelnamn typ Per-Albin.. Killnamn med en stavelse är inte lika fina ..Alf, Alm, Bart, Ben, Bengt, Bert, Bill, Carl, Dan, Dirk, Dolf, Elf, Erk, Finn, Ford, Fred, Fritz, Gay, Gjur, Glenn, Hans, Jan, Jeff, Jim, John, Kaj, Ken, Kim, Klas, Knut, Kurt, Lars, Leif, Lex, Mark, Mick, Måns, Nod, Odd, Per, Ralf, Ray, Rick, Rolf, Ron, Spik, Sten, Stig, Ted, Tim, Tor, Tord, Ulf, Vic, Wolf, Zack, Zon, Örn.
Okej.. det finns några ganska bra också.. typ Edd, Jack, Jens, Matt, Max, Sam. Men då är Per-Albin roligare :D Eller Sigge såklart :o

22) Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Jodå... Varför inte. Alla kommer ändå överge mig, lika bra jag överger dem först :(

23) Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till Pärleporten?
You just lost the Game.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0