Everyone will leave

Idag badade vi vid ångbåtsbryggan.. Jag, Emil, Sigge och Emelie. Det var skoj :) Sen kom Julle och då drog vi hem till mig och såg film (Jens! Vi saknar din lägenhet! Vi måste ta oss långe sträckor för att se film!) American beauty :) Den e fin, jag blir glad av den. För det finns inte en enda person i hela filmen som mår bra. Varför blir jag glad av sånt? XD Illa..
 Och jag har pratat med Janne idag, länge sen. för länge sen :Y Jag har saknat Janne, Janne gör mig också glad.. inte av samma anledning som American beauty dock :) Så jag är glad Just nu.. Det är behändigt ^^
  och nu är det December boys på trean.. med Daniel Radcliff. Han är ful :) Men jag tittar på filmen ändå, jag såg ett repotage om den för länge sen och den verkade gullig och jag har inget bättre för mig :) Skål!


Om du hade en kakburk som vart låst, och inte visste vad nyckeln fanns, och du verkligen, verkligen ville ha kakor.. vad skulle du helst önska er då?
Att jag inte ville ha kakor längre... *klur* ^^

Vad skulle du helst göra er av med en fluga med?
En stekpanna :D Det är det i särklass awesomeaste "göra av med-verktyget"

Vilken är din favoritlukt?
Blekningsmedel XD bland annat..

Hur skulle du vilja dö?
Dykarolycka, uppäten av hajar

Vilket är det konstigaste ställe du har somnat på?
Toan... inte bara rummet utan möbeln XD

Vilken är bästa tiden på dygnet?
När precis rätt personer är vakna...

Vem skulle du helst brottas med?
Någon jag skulle kunna vinna över... Dvs. typ ingen :(

En häst har vilken färg?
... Brun?

Hur många kortspel kan du?
eh... ett tiotal

Vad gör dig förbannad?
Minigolf xD

Vad gör dig skitglad?
Kakor :D

Om du var en spelfigur vilken skulle du vara?
Strykjärnet i Monopol

Hur många hattar(/andra huvudbonader) äger du?
eh.. tre, fyra.. fyra :)

Vad tycker du om mustascher?
Funkar på vissa, men kan tänka mig att det är lite irriterande att "umgås med"

Rangordna dina sinnen, från "skulle helst klara mig utan" till "skulle minst klara mig utan":
Smak
Lukt
Hörsel
Syn
Känsel

igan ifall du räknar bort sociala och medicinska svårigheter:
Smak
Känsel
Hörsel
Lukt  -lukter är fan skitmysigt! :o
Syn

Om du var tvungen att välja mellan att hålla i en bajskorv eller en spindel (lika stora) vad skulle du välja?
Haha XD Eh.. jag tror det är hugget.. om det inte är en långben, då väljer jag nog bajset :\

Om du var tvungen att välja mellan att Äta en bajskorv eller en spindel (lika stora) vad skulle du välja?
Spindeln!

Vilket är det bästa klädesplagget?
Strumpor! Skitcoola :o

Viktigaste komponenten i en teservis?
Te? XD

Bästa leksaken?
Radistyrda bilar :D:D

I vilken ordning skulle du hoppa över morgonrutinerna om du märkte att du var försenad?
Znoozen
Duschen
Tandborstningen
Frukosten
Kläderna :D

Blää... Nu måste jag gå och lägga mig, jag gråter ohälsosamt mycket av den här filmen XD
   Puss å knull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0