Eyes that smokes

idah var vi och badade vid ångbåtsbryggan, Jag, Julle, Sigge, Emelie och Emil. Det var trevligt, fast lite kallt. Emil hade hört att det skulle bli 29 grader, och det kändes inte som 29 grader, dessutom var det lite molningt (hah, vi är jävla kräsna) så vi badade typ bara en timme. sen gick vi till fotbollsplanen vis skolan och mötte Jens. Men planen var upptagen så vi gick en bit bort och körde vägg ist.
  På kvällen såg vi film och spelade soulcalibur hemma hos Jens, allt är som vanligt igen XD.. det var länge sen vi körde soul calibur :) Julle hade tom köpt pirat-twix. fast de försvann.. men det kändes väldigt som för länge sen. lite nostalgi över det :)
 Jag gick hem lite senare än vanligt tror jag för jag mötte verkligen ingen alls på hela vägen... gick och sjöng som en jävla dåre XD det var trevligt. Jag har gått för lite nattpromenader på sista tiden :o

 Nu ska jag... jag vet inte.. rita lite kanske? Såg att det var en James and the giant peach -tävling på DA. Roald Dahl är fan awesome! Jag funderar på att göra nåt till den.. fast jag har inte kollat vad den går ut på XD kanske borde göra det först ^^

Imorn ska vi in till stan.. om vi orkar. vi brukar inte orka när det kommer till kritan.. men vi får se :)
  Gonatt nu iaf :) Puss å Knull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0