Swell...

  miniinlägg jag skrev igår som lyckades unkomma att bli publicerat:

Awesome!
 Nattbadade igår med Becka och Jens.. Myspys ^^ det var jävla trevligt i vattnet, mindre trevligt på land, i spöregn och badkläder... Kallt! XD Men det var kul :)

innan dess hade vi sett film hos isak, också mys :D

Idag ska jag vattna blommor här hemma :D Metal, och byta tvätttid XD Full rulle

     

     Haaah :D pysigt
idag har jag varit hemma och vattnat och bytt tvättid ^^ Duktigt av mig :D
Sen på kvällen såg vi Film hos Jens, Slumdog Millionare, Mycket bra film. Tredje gången jag ser den. Värt.
Sen fick jag sällskäp hem av Jens, Calle och Isak hem :) Snällt av dem...
 Nu har jag suttit och tittat på Bullshit och Brottskod: försvunnen och installerat Sims. Duktigt av mig :D Men nu borde jag sova... det är fan sent! Hooh..
  Gonatt :D

Kommentarer
Postat av: Bildrebecka

Nattbad i regn var AWESOME!!! :D

2010-07-28 @ 16:44:10
URL: http://bildrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0