Naiv. Super.

Ni vet hur man säger att man får de bästa idéerna i dushen? Eller man och man.. det sägs ibland. Jag har kommit på att ända sen vi började vara här ute på sommrarna så har jag fått min "bästa idéer" på väg till och från dasset. Inte på dasset utan när jag går dit och därifrån, av någon anledning :S Det är fan lite fascinerande (..jag har aldrig vetat hur det stavas)
Jag har pluggat fysik idag... vår fysikbok förklarar fenomenet 'spänning' jävligt kasst har jag kommit fram till. Det är ungefär det enda jag har kommit fram till. Det och att jag behöver en miniräknare XD
Jag har spelat pokémon på min Ds också, men jag har inte laddaren så jag får spara lite på batteriet, *klur, klur* liksom. puuh. Jag saknar skolan lite.. vafan gör jag det för? Huuh haah :\
Och jag har ett myggbett i armhålan! Det är störigt! Men jag har lite myggbett i år :) undra om jag kanske hade det förra året med?
Sen har jag ritat en del.. ganska lite.. jag var på humör att måla lite, men vi hade ingen färg här :( det sög ju en del... Jag får komma ihåg att ta med det till nästa gång jag åker ut antar jag. jag har flera saker jag saknar :\
  • Målarfärg
  • DS-laddare
  • Formelsamlingen
  • Miniräknare
  • En neger... va?!
fan va tråkigt jag har XD Vi såg Guldkompassen nyss, den var okej. jag har "Läst" boken och den var bättre, filmen hade skippat så mycket som gjorde boken intressant. men den var helt okej att se ändå, om man tänker boken åt sidan.. typ. Sen tittade pappa och tommy på fotbollen, Paraguai - Spanien.. Huuh, det var en massa straffar och allmän kaos. Jag hängde inte med, upptäckte bara att komentatorerna gick upp i falsett XD Spanien vann tillslut iaf. Vore kul att vara komentator.. synd att man inte är tillräckligt intresserad av någon sport. Hade man varit det hade det fan varit ett jävla guld-jobb. På gränsen att jag har lust att sätta mig in i typ hockey ordentligt så jag skulle kunna satsa på det XD verkar verkligen skitskojj!
Nä! Nu ska jag typ gå vilse bland fjortisbloggar en stund.. eller så lallar jag på Youtube istället, det är nog mer givande?
HIppåhej!!

Kommentarer
Postat av: Bildrebecka

Guldkompassen böckerna (Den mörka materian trilogin) e bäst!!! :D

fantasynörd x)

2010-07-04 @ 18:38:49
URL: http://bildrebecka.blogg.se/
Postat av: Linus

haha XD Jag har bara läst (jag har inte läst egentligen, jag lyssnade på ljudböckerna (hon som läser dem äger som fan dock)) första och typ halva andra... men de är bra. Jag gillar världen starkt!

2010-07-05 @ 17:23:58
Postat av: yeahns

filmen va sorglig :(

2010-07-11 @ 20:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0