"på tronen satt en kung med en stor käke och en grå drottning"

Poäng till den som vet vart det citatet kommer ifrån, jag vet inte själv :o

För ett tag sen slog det mig att jag aldrig mer skulle få äta Farmors pannkakor. Det är så jag vill bli saknad när jag dör.. det känns sunt. Sakna det som man inte kan få tag i på något annat sätt, inte resten.
Det är så jag saknar min gamla klass.. Jag saknar Jacks "idéer" på No-lektionen, Lukas "fröken" och "magistern".. såna saker (det är så jag kommer sakna Diego), men jag saknar inte Jack eller Lukas eller någon annan som helhet. Det mesta de bidrog till i mitt liv finns det andra som gör nu.
Det är därför jag blir lite frustrerad på Jenny ibland, det känns som allt jag bidrar med till folks liv gör hon också. Särskillt nu när hon ska flytta till Vårberg. Men det är kul att Jenny ska flytta :) jag tycker ju om henne så då föredrar jag såklart att hon är med medan jag lever framför att folk kommer sakna mig mer när jag dör. Jag planerar ändå inte att dö så länge jag umgås med jenny.. eller jaja, iof skulle jag inte ha något emot att fortfarande umgås (AH! jag hatar ordet 'umgås'.. det känns som jag alltid böjer det fel *morr*) med henne när jag är 112 (ja jag tänker bli 112 :Y) men om jag tvingas gissa tror jag tyvärr inte att det kommer hända.
Men det hade varit kul om jag fortfarande hade kontakt med någon jag umgås med nu om 50 år :) Man minns bättre när man har människorna man delar minnena med omkring sig, jag antar att det är därför jag gillar tanken på att ha kontakt med folk hela livet. Jag kommer inte på något annat som skulle rättfärdiga gamla bekantskaper framför nya XD Kanske för att det är svårt att hålla kontakten med folk länge, låter som något lagom löjligt för mig att få för sig. Kul att kunna säga att man har kännt någon sen gymnasiet. Inte som mina föräldrar som bara umgås med folk de har lärt känna via mig och Tommy, och knappt det. Inte konstigt att de vill umgås med oss. Och jag vill inte bli sån.. kanske därför jag är lite rädd för att skaffa barn, jag kommer vakna upp en dag när jag är 45 och tycka att mina barn har föstört mitt liv. Kanske inte så snällt. och om jag vaknar upp en dag när jag är 45 och Inte har fru och barn.. man och barn, men alla andra i min ålder har det och de kommer bara att umgås med dem. Varför det skulle vara annorlunda om jag umgicks med folk jag kännt sen länge har jag ingen som helst aning om XD

oh yeah, julle hälsar :D

hah XD jag kom av mig. men äh.. vi ska inte gräva ner oss i varför jag har grävt ner mig i att jag skulle vilja ha folk omkring mig som jag träffade för länge sen.. Fast jag kanske borde tänka över det. Är ju en dum grej egentligen *klur*
På tal om ingenting tror jag att jag ska klippa av mina flätor.. De ser dumma ut när jag inte flätar dem och jag orkar inte fläta dem. Dessutom är de i vägen och man kan inte få dem ur vägen. När jag hade långt hår kunde man sätta upp det i en knut för att få det ur ansiktet.. men man kan inte sätta upp två små testar i en knut :o Men det kommer förmodligen ta minst ett halvår till innan jag vågar göra det och eftersom mitt liv är över när jag slutar gymnasiet så är det väl ingen idé att bry sig.
Hmm... det känns som jag hade en bra idé här om dagen om vad jag ville göra efter gymnasiet. Äh det var säkert något i "läkare utan gränser"-stuket, jag får sånna ryck både nu och då. Och om alla ändå ska flytta till London och Tyskland och gud vet var så kan jag ju lika gärna satsa på det *klur* Fan att man ska ha så lite tid att göra allt på.
Annan intressant grej: (XD) Tv-programmen som går på nätterna är ett effektivt sätt att mäta hur trött man är. Då de blir stadigt sämre och sämre så vet man att man behöver sova när man börjar tycka det är kul igen. Lite opraktiskt eftersom då vill man inte gå och lägga sig längre XD

Nä nu har jag tänkt för mycket... nu ska jag sova. Jag tittar på Skål.. de e illa :o fast det kanske är ganska kul? Jag vågar inte uttala mig, jag har bara sett det på nätter då.. well mitt omdömme är inte det bästa. Det kanske egentligen är ännu bättre :o men jag har varit för trött för att försötå det? Nää? haha ^^ det är kul nu iaf :) är jag tröttare nu än jag var förr förra sommaren eller inte?
aja.. Puss å knull hur som helst :D

Taggar: Farmor, pannkakor, saknad, Jenny, umgås, 112, föräldrabekanta, julle hälsar, dum grej, flätor, läkare utan gränser, tv, trött-humor, puss å knull, taggar

och en sak till: varför får jag så mycket mer views på DA bara för att jag är inloggad? även om jag inte gör ett piss :o

Kommentarer
Postat av: yeahns

stackars jack, kan tänka mig vem som satt och skrattade mest när han la fram sina ideer :(



och varför vill du att folk ska sakna dig när du dör? xD inte som att du kommer märka av ifall dom göre eller inte.

2010-07-11 @ 20:41:10
Postat av: Linus

Vi skrattade åt Läraren som slog knut på sig själv för att förstå sig på vad han sa.. blää



Och bara så du vet så planerar jag att spöka så jag kommer vara väl medveten om ifall folk saknar mig eller inte.. blää igen XD

2010-07-11 @ 21:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0