Hemma!

Cissi är hemma!! Det är galet :S
 Jag har varit i Kina.. i fucking Kina! och nu har jag varit hemma i fem timmar och då känns det knappt som jag var där.. det är som om jag drömt hela skiten... Shit

Yepp.. Jag är flummigt Jet-laggad. Klockan är 6 på morgonen i kina nu vilket betyder att jag borde varit piss-trött när jag kom med planet för då var hon ett på natten och vi gick och la oss ganska tidigt under tiden vi var där. MEN eftersom jag sovit på planet så var jag inte alls trött när jag kom fram och nu när klockan är 12.. eller 6.. eller bajs, så vet inte min kropp vad det ska ta sig till, den borde vara trött.. men jag har sovit för mycket och så blir det ju dag snart och allt är bara fucked up XD men det gör inget för det är sommarlov och det är meningen att man ska fucka upp dygnet ^^ fast jag är hungrig nu :S Det borde göras något åt... *klur.. springa och hitta ett äpple eller vafan i kylen*

Gah! Jag har saknat folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0