Kra!

Imorgon är det skolavslutning (okej idag.. men bajsbajs) och sen åker jag till Kina. Shit :o
 Opraktiskt att åka samma dag egentligen :S vet inte varför det blev så riktigt men men.. Jag hinner inte med någon avslutning i kyrkan. måste åka hem ganska direkt efter avslutningen i skolan. lite synd, kommer inte hinna säga hejdå till folk. men jag kommer ju tillbaka, om jag inte krashar eller något annat kul ^^ weehoo
 När jag kommer tillbaka får jag väl lägga upp massa bilder och sånt.. bilder!! :D:D
  Har fortfarande inte riktigt någon plan hur jag ska få det att gå ihop med mitt projektarbete.. :\ men vafan, det behöver jag inte ha säger vi :)

Idag har jag spelat monopol med matilda och hennes klasskompisar, hemma hos Isak i ekobyn :S kännde mig riktigt off. De var väldigt "södra-latin:iga" XD Sen när jag kom hem har jag packat och rett ut mitt hår en del.. jag ska försöka få det klippt imorgon innan skolan. borde jag hinna?

aha! jag är trött :\ fast jag ska inte sova än.. jag ska se till att vara trött på flyget imorn så jag sover bra då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0