Tanketrappan (ja, det finns bara en)

Hej..
  Jag vill inte plugga :(
    Jag vill ha sommarlov, och inte ha några jävla måsten.
      Dumt av mig...
        Har varit dum idag.. dumma
          Har varit dum hela veckan
            Flera veckor
              Men vafan... skolan är inte allt, och det är inget annat heller
                Och det ska mycket till för att allt ska skita sig sammtidigt
                  Fast det kan ju hända...
                    Kan men kommer inte, och även om det skulle göra det..
                      Det kommer aldrig att skita sig för gott, inte alltihop
                        Det skulle väl vara om jag dog då kanske
                          Men då tror jag inte att jag skulle bry mig längre, om det väl hände
                            Och det är länge dit
 Fan, det hade varit kul om jag hade gjort en mening av den första bokstaven på varje rad... :)
                                Än så länge har jag råd att göra sånt som är tråkigt
                                  Även om jag inte känner någon större poäng med det
                                    The boys and girls watch each other eat
                                      When they really just want to watch each other sleep
                                        Mitt huvud rimmar
                                          Det vore nice med en tidsmaskin :D
                                            Även om inget gick att ändra på
                                              Skulle vara bra att kunna påminna sig själv om varför
                                                Så man kan förlåta sig själv, man behöver göra det
                                                  Att vara bitter på sig själv är så mycket jobbigare
                                                    Man kan inte ignorera sig själv
                                                      Man kan inte fly från sig själv
                                                        Så det är bäst att hålla sig på god fot
                                                          Å andra sidan är ju inte varje bråk slutet
                                                            Det går att bli sams igen, om man försöker
                                                              Och det får man fanemej lov att göra
                                                                Klenis :)
                                                                  Hade det varit viktigare så
                                                                    Då hade jag skärpt mig
                                                                      Och gjort den där jävla uppgiften
                                                                        Men nu är det inte viktigt
                                                                          Inte tillräckligt viktigt
                                                                            Jag klarar mig bra som det är
                                                                              Skitbra till och med :)
                                                                                Efterklokhet <3
                                                                                  Så det så :)
                                                                                    Puss Å Knull! //Linus
Sensmoralen? Jag ska nog plugga lite ändå.. Det är inte såå tråkigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0