This Land

haaah! Jag älskar min säng!! När man är hög på kina märker man inte riktigt hur JÄVLA HÅRD SÄNGFAN ÄR!! men när man kommer hem till sin vanliga säng så inser man att den har varit saknad. Jag har ju som bekant vanligtvis inte några problem att sova i obekväma ställningar mm.. men man får inte mindre ont i ryggen efteråt för att man faktiskt har sovit :S Myspys ^^

Igår tog jag mig till personebadet, vid 8-9 tiden.. där jag aldrig varit förut, efter Roberts beskrivning "åk till hägerstensåsen och gå mot motosrvägen" :S vilken motorväg? pytt... men jag hittade ändå för jag såg ett badhus, som var fel badhus, men när jag kommit fram till det så skymtade jag motorvägen därifrån XD metal. Där var det massor med trevligt folk som jag inte träffat på löjligt länge.. och Love som jag inte träffat på riktigt löjligt länge (typ ett drygt halvår?). Love existerar utanför magic-världen.. shit :o Love är tillochmed bror till Maria (okej, jag känner väl egentligen Love bättre än Maria (hur många gånger har jag träffat Maria? två? tre?).. så det är väl kanska Maria som är syster till Love.. :S Eh..). Jag förtäljde iaf för honom om mitt senaste besök på dragonslair... med min kära mor -.- weee.
Jag badade hur som helst inte för det var kallt och alla hade badat klart när jag kom.. var väl lika bra såhär i efterhand eftersom jag är förkyld.. lite.. Istället gick vi från badet till västertorps tunnelbaneststion där vi bara stod i typ... ett okänt antal minuter. Emelie drog hem och lite senare, efter mer stående, drog även Maria och Love hem till sin kära frys XD. Sen när vi äntligen började röra oss (okej, jag är inte den som har något emot att bara stå heller.. men jag var kall för jag hade glömt att jag var hemma när jag gick hemmifrån) så drog isak också så vi var en lite nättare skara som brakade ihop med Fredrik, Erik och Floden (?) på McDonalds i västberga (lokalsinnesbefriade cissi fattade inte alls hur vi hamnade där.. men det spelar mindre roll) där vi satt vid motorvägen och rökte hemmasnickrad pipa.. också myspys ^^
Sen drog Jag, Emil, Sigge och Joel hem till Joel och såg Sweeny Todd ^^ Bra film :)
 I det stora hela en fin fin kväll :)

Jag har ritat lite också! Score på det! Det blir ju inte bra men jag ritar iaf! Och mina sudd suger XD men jag hittade det gröna! som mario förstörde! ♥ Men det har ju Mario förstört.. Får mörda honom lite för det nästa gång jag träffar honom :)

 (och är det inte awesome hur jag inte har använt min tablet på hur länge som helst och nu när jag inte har den så vill jag direkt använda den XD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0