Skrattstock!

Wah! kan folk bara sluta bry sig om att jag går hem mitt i natten!!
  Det är fine när det är någon gång ibland, och det är "oj, ska du GÅ hem? är det inte långt? Aja.."
men när det är tredje gången på typ en vecka, och jag faktiskt blir hindrad från att gå, eller allmänt betraktad som om jag inte kan ta hand om mig själv, eller anledning till att någon sitter uppe halva natten tills jag kommit hem.. då blir jag lite irriterad -.-
 Typiskt då att just idag så ska det komma ett typ medelålders par och oroa sig för mig och ta en omväg bara för att följa mig en bit.. *suck*
 och så ska jag behöva känna mig otacksam för att jag blir irriterad också.. jaja.. puh
 Det är inte så långt, det är inte så kallt och jag har varit mycket närmare att råka illa ut när jag åkt med tunnelbanan hem.
plus att hade jag vart kille hade ingen brytt sig.. och då hade det också varit större chans att något hade hänt


Var på Skrattstock idag på långholmen ^^ det var roligt :) och fullt med folk.. vi hittade en liten (liiten) plätt att tränga ihop oss på, gick väl nästan XD, precis vid sidan av scenen, yay ^^ så där satt vi och knökade i ett antal timmar... våra leder borde vara avlidna. Sen åkte vi till aspudden och folk drog hem och åt, Jag, Robert Moa och.. Mia? gick och satte oss I klätterställnningen.. Mia köpte kyckling och bröd på Ica :)
 Sen gick vi och badade.. det var kallt, fast inte jättekallt... Jag var ganska överlycklig att jag hade min filt sen iaf XD utan den hade jag frusit till döds.
Sen gick jag hem.. träffade som sagt ett par i typ 50 års åldern som ville låna en tändare och sen började de prata om att jag inte borde gå hem ensam och att jag skulle hålla mig till stora trafikerade vägar och shit. Tydligen hade deras 19åriga son blivit typ rånad i årstaberg i veckan... Sen följde de mig en bit -.-
Nu ska jag sova för jag är fanemej trött!!

Kommentarer
Postat av: Bildrebecka

Hihi skrattstock (eller skrattstopp som jag trodde det hette först) var sköjj! :D

2010-06-06 @ 14:08:12
URL: http://bildrebecka.blogg.se/
Postat av: Agnes

Förlåt att jag typ alltid tycker det är jobbigt att du går hem själv på natten själv, men jag är typ så om alla :/ Jag är lite mammig av mig XD

2010-06-11 @ 13:14:09
URL: http://agnesmasterworks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0