Phew

Bra exempel på att jag kanske inte borde ta så mycket beslut själv.. när det är sent iaf: Jag sätter mig och kollar på Alien vs Predator. Helt ensam i totalt mörker för att inte väcka mina rara föräldrar... Shiit! Halvvägs in inser jag att det här var ju inte så bra gjort :/ Men då kan jag ju inte sluta titta för då kommer jag bara vara ännu räddare.. tittar jag klart kommer det iaf reda ut sig lite mer och så kan jag sova sen... förmodligen, det kan ju gå åt helt andra hållet också. Så resten av filmen sitter jag och är livrädd för att filmen ska skrämma upp mig så mycket att jag inte kan sova, så jag liksom glömmer att bli rädd för själva filmen XD löste sig ju ganska bra? Tror jag är mer härdad än jag tror i film-väg också faktiskt. Eller så blir man inte lika rädd när man är själv för då har man ingen som skrämmer upp en.. alla som vill känna sig träffade go ahead.
 Nu är den iaf slut och jag lever, tjo-fucking-ho på det

Idag har jag städat mitt rum... och jag har faktiskt städat mitt rum. Jag tycker det är städat.. ingen annan är berättigad till en åsikt. Sen var jag på Monoskons spelning med Agnes, Bekka, Sigge och Emelie, och Emelies kompisar, eller de kanske är Agnes och Bekkas kompisar lika mycket? Jag vet inte vart de kommer ifrån, bara att de var med när vi grillade i Sikla... låång time ago, jupp jupp..
 Kul var det, och de vann också, såklart ^^

hah! Borde sova nu... men det får bli fail blog en stund först :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0