18.03

Tss!

Jag har flyttat ner min krukväxt (jag har flera, men det är bara en som förtjänar min kärlek..) på golvet för det har varit så soligt i fönstret de senaste dagarna. (JAA!! VÅR!! men nej då säger de att det ska komma ett nytt snöoväder typ imorrn eller natten till lördag.. fan ta moder jord, eller vem det nu är som ligger bakom vädret) istället för att vattna? jupp

funderade på att baka kakor i eftermiddags, men de blev inte så goda sist jag försökte så jag åt kex istället.. nu är kexen slut :'(

jag vill ha någon fin idé eller tanke att skriva om.. men jag har ingen :\
jag skulle kunna göra en lista *klur* fast ingen annan har gjort någon och jag kan ju inte ge mig ut och leta upp en själv :o nooo
nej det får bli nåt annat (2 plusgrader ute..) jag saknar min kamera :(
Funderar på att ta en prommenad ikväll.. ändå. fast jag kommer antagligen att komma fram till att om jag ska göra något konstruktivt.. produktivt? (vad är egentligen skillnaden?) så kan jag ju plugga istället, men det kommer jag inte göra så då blir det som vanligt. fast det är tråkigt! jag vill gå på prommenad -: om någon vill hålla mig sällskap kan ni ju höra av er... det är trevligt :)

Nu ska jag äta ägg! Glugg.. Puss å Knull //Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0