hans kompis "

 Mitt horoskåp tyckte att jag inte skulle "gapa efter mycket" idag...

på Engelskan fick vi en ganska kul uppgift :) istället för glosor så skulle vi skriva en short-story innehållande 10 av de ord som var som glosor till den text vi just läst ^^ jag gillar att skriva så.. Yay :)
har skrivit en del sen när jag kom hem också. inte på den uppgiften utan annat random skit. jag brukar gilla det jag skriver när jag sitter med korta saker som inte ska bli något och bara flummar. Om jag sen får för mig att skriva något större så blir det snabbt tråkigt att läsa :\ men som.. Moreene? sa, man måste suga ett tag först innan det blir något bra. kan vi inte få liknande uppgifter på svenskan också! :'( Jag vill skriva mer!! men jag blir så frustrerad när jag fastnar :\

men det är om inte annat kul för mig att läsa igenom gammalt skit som jag hittar när jag städar eller så XD

Var hos tandläkaren idag efter skolan, och jag fick berömm för att jag hade borstat bra XD det har aldrig någonsin hänt förut! de brukar alltid gnälla på mig att jag inte borstar bra. Nu hade jag visserligen beläggningar på framtänderna, men tandläkaren sa att det var för att jag andas med munnen och då fastnar de som utav bara attan så det har inget med hur jag borstar att göra ^^ *Triumf!* XD

Var på biblan med Jens efter skolan (det var idag?.. känns som grymt länge sen XD) och lånade Candide och lämnade tillbaka mohjs (hamlet +pratchett) så den har jag också läst lite i.. den känns grymt lättläst dock och den är inte lång så den kommer nog kunna läsas ut fortigt :) då hinner jag kanske läsa igenom den två gånger och fokusera på hur den är skriven och lite budskap och sånt andra gången (jag klarar inte av sånt om jag inte har koll på storyn XD) och mamma har köpt den nåt mig så att jag kan kladda i den ^^ (den har dock inte kommit än så jag lånade den så jag kan börja läsa iaf)

Nu kommer julles lista :D:D:D

Senaste?

Låt du hörde: Party in the U.S.A .. Miley Cyrus. Jag skäms, men det var Youtube som rekomenderade den... vilket faktiskt gör saken ännu värre *klur*

Film du såg: Little New York

Mat du åt: jag äter inte.. jag är på Diet, ingen mat, bara halucinationer

Kram: Jens..

Puss: jag är på puss-diet också. halucinationer..

Känslan: Ibland på kvällarna kryper jag ihop i en boll och knager på mina knän samtidigt som jag nynnar bröllopsmarsen lagom maniskt. Ikväll har jag varit vanligt glad hela kvälln

Resa: Din vinden tar mig

Glädje: Vinden tog mig tillbaka i tiden då det fanns bollhav på McDonald's. varför är alla såna borta? :'(

Dröm: En... random människa försökte pracka på mig en hund men jag ville inte ha den. jag ville bara ha.. Gonzo? (heter han det Sigge?)

Person du träffade: Jag träffar inte personer.. jag träffar kött och blod, och ben och shit

Personen du pratade i telefon med
: Mamma som krävde hem mig från Zkills

Personen du fick sms av: Julle..

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Räknas det om en av familjemedlemmarna var det som åts?

Saken du köpte: Kaviar


Allmänt -

Ska bli skoj: Att svara på nästa fråga

Ska inte bli skoj att: Svara på den här frågan

Sparar till: en hemlig vän

Pålägg som gäller: Milda och hushållsost <3

Önskar att jag var bättre på: klia mig

Dagens dryck: Lingondricka blandat med äppledricka, vi är så jävla badass

Vad saknar du: Öron

Tre band/artister: Phil Collins, Per Gessle och Fujiya & Miyagi

Vad har du gjort idag: Kört till Polen

Brukar du svära mycket
: När jag blir slagen :(

På helgerna: Är det inte Torsdag *fnys*

Vad ska du göra ikväll: När?

Vem är snyggast i världen: Du :D

Vad är det för veckodag: Inte Torsdag

Bästa saken som hände mig förra sommaren
: Sömn

Favoritplagg i garderoben just nu: Majoriteten av mina plagg ligger utanför garderoben i en hög...

Längd: Nej

Vikt: 12 år

Byter gärna garderob med: högstbjudande

Byxa eller kjol: Bägge :) Sammtidigt! :D

Senast utlästa bok: Kalle Ankas mini-pocket? (A)

Mitt rum kan beskrivas som: Horisontell garderob

Mig själv med tre ord (just nu): Vill för mycket

Jag tränar: ?

Jag ville bli när jag var liten: Pilot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0