"Hej jag är flicka.







 Idag vaknade jag ganska pigg för en gångs skull.. men när jag kom in i köket för att äta frukost blev jag panik-trött... opraktiskt. Men jag höll mig flytande och fick i mig frukost. kom till skolan och blev lite orolig då det inte var en enda själ där, och jag trodde att jag var senare än vanligt :S
 Skulle haft netionella prov i Engelska med Mario men han försov sig hela dagen så vi får ta det nästa vecka eller så... tss. Iaf så slutade vi löjligt tidigt och kommer göra det även imorgon.. Weeo ^^

Vi hängde på Julle till musikbörsen efter skolan, han skulle köpa nya strängar, så han köpte nya strängar. sen gick vi igen när Julle köpt sina nya strängar och tog oss tillbaka till tunnelbanan, vi och Julles nyköpta strängar.Åzum!

Dushade när jag kom hem... fastnade i tankar och stod och stirrade på schampoot i många minuter. Det var uppochner :S och grönt... ungefär vad jag kom fram till rörande schampoot XD fast jag hann tänka på annat istället

Sen har jag ritat.. sådär som man gör ibland *klur*.. blir väl.. sådär, men vafan. jag gnäller inte! (A)

     ska återgå till det nu tror jag :) Puss å Knull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0