jag tror att jag har vaknat och så är det bara kaffet som kokat över

Idag?
j
ag vaknade på bra humör ^^ yay! det hade gått en propp i a-huset på mogonen (nej det var inte därför jag var på bra humör -.-) så jag kom dock inte åt mitt st.erikskort. vilket jag nu behöver för att komma in i naturarkorridoren.. jobbigt.. jag måste klistra fast mig vid folk så de inte går ifrån mig :( då blir jag fast :( det är opraktiskt
Sen fick jag tillbaka mitt matteprov, då blev jag gnällig för jag hade missat en väldigt basic grej, jag måste varit trött för jag kunde skiten egentligen. störigt shit. då blev jag gnällig... i typ en halvtimme. sen blev jag gnällig för att något spökade med mig så att alla tal jag räknade blev fel :< men jag kom över det innan engelskan.
Kännde mig väldigt gnälld PÅ idag dock. antagligen för att jag typ förväntade mig det... Men det la av lite i slutet av dan iaf XD
Sen skullle jag gått till banken, men jag glömde mitt pass så jag sket i det och gick till ringen med Julle.. vi köpte, block!! <3 och "fikade" ^^ och jag köpte strumpor.. metal ^^

När jag kom hem fick jag gå till bibblan och hämta nytt bibblis-kort. Jag har ett rött och flashigt nu ^^ Yay.. Sen har jag spelat Mario-cart med Tommy hela eftermiddagen/kvällen. jag suger ganska brutalt på det ^^ kul kul :)

nu ska jag... eh.. göra.. nåt. vet inte, läsa kanske? jag läste i "vadå moral?" som jag fick i Julas igårkväll.. och lite av det jag läst om kom upp på lunchen när jag.. ockej inte så mycket jag, mest Mario och Oskar (men lite jag -:) diskuterade själar och "jag:et" och vilja och lite sånt.. Skulle vilja visa Oskars lilla teckning.. den va gullig ^^

Nu! Farthewell :D

Jag tror det är Ironin som driver med mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0