Singapore

haha XD jag har en riktigt sexigt dalande kurva i min statestik ^^ (det är sigges fel att jag ens kollar statestiken.. *morr* XD)(stavas det statestik?.. hur skulle det annats stavas?)

Idag hade vi inte riktigt lika poänglös dag som igår XD
 (igår började jag 8 och slutade 9 för vår historialärare var sjuk, Vilket Jenny och Oskar visst om men inte berättade för oss *morr igen* XD)
Gick igenom en ny formel på matten... den finns i formelsamlingen.. och den made sence.. så det kändes inte så viktigt
Kemi... fattar inte ett piss ^^ funderar på att "vara sjuk" på onsdag :\ eller tvinga någon.. typ Julle förklara allt för mig i helgen någon gång, så får det nog bli.. ^^

Under kvälls har jag gjort färdigt en bild i GIMP som jag har jobbat med av och till i evigheter XD Jag har lärt mig läskigt mycket av GIMP av att göra den iaf.. Så något bra har kommit av den :)

Nu ska jag sova.. har visserligen sovmorgon imorgon.. men det är ingen idé att dra det til löjliga gränser




bilden...



Såja... Gonatt ^^ PussåKnull//Linus

Förresten.. Hans Zimmer gör fan helt jävla underbar musik!!! (ja jag är natt-hypad..) Och eftersom jag har lärt mig att lägga upp videor nu (Mohaha! Jag är så orginell! xD) Ta-Da!
(själva videon är inget att ha, men musiken!!)
 

Kommentarer
Postat av: Bildrebecka

Schnögg bild :D

2010-03-25 @ 20:26:15
Postat av: Sigge

FU, din bajs! Palla göra snygga bilder xD

2010-03-25 @ 20:40:59
Postat av: Linus

Söta ^^

2010-03-25 @ 23:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0