"snoppen luktar alltid lite snopp"

kärlek till alla söta ungar som läser Kp och är oroliga över att deras snoppar luktar illa. och ännu mera kärlek till de söta folket i redaktionen som försöker lugna dessa söta ungar med orden "snoppen luktar alltid lite snopp" XD
 Jag älskar det, gör det ni med!!

Idag började bra... sen kom jag till skolan och Både Jens och Julle var sjukt morgongriniga, och Jenny var trött i allmänhet, dåligt med stöd där XD, så jag blev target för deras.. gnäll XD
De flesta måndagar ser ut så och de flesta måndagar bryr jag mig inte för jag är också morgongrinig, men den här måndagen var jag pigg och de totaldödade min spirit, så att säga xD
Men deras morgongrinighet var över efter fysiken så resten av dagen var metal ^^ Jag gjorde tom plugg när jag kom hem. Åt kex och svarade på frågon om Candide :D
Sen läste jag Kp och tittade på tv.. tills nu :)

Borde väl gå och lägga mig nu.. uppsing klockan 6 imorn!! :D:D
 Well well... puss å knull //Linus

Kommentarer
Postat av: yeahns

ja var inte morgongrinig :O ja va grinig, helt annan grej >.< när du säger att jag är morgongrinig låter det som jag skulle vara grinig bara för att det är morgon, vilket är dumt att vara grinig för då det faktiskt är morgon varenda dag xD

2010-03-30 @ 16:46:36
Postat av: smarta jens

hej emil!

2010-03-30 @ 20:20:34
Postat av: ja mena att jens e smart, inte att det var smarta jens, han finns bara på låtsas

vad gör man med den här?

2010-03-30 @ 20:22:02
Postat av: gewliga emil

Hej.

2010-03-30 @ 21:38:47
Postat av: Julian

Bullshit att jag var morgontrött, du är bara rolig att irritera ^^

2010-03-30 @ 21:40:43
Postat av: Linus

haha XD

Jens: Det var morgon. Ni var griniga. morgongriniga.. enkel matte ^^

Skulle dock inte förvåna mig ett dugg om du var grinig för att det var morgon :)

Julle: Det vet jag att du tycker XD morr Grinig-delen var bara första typ kvarten in i matten. Då du INTE irriterade mig ^^

Emil?: nu är Cissi förvirrad :S XD

2010-03-30 @ 22:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0