spooon :S

Lov!
fast det är snart slut.. lite tråkigt. men vi kommer över det och sen är det väl påsk kan man tänka sig
och det här lovet har, som alla andra lov gått mycket fortare än det känts som det bordat :\
under hela lovet (om vi inte räknar helgerna, eftersom det inte är "lov" då vi hur som har ledigt då..) har jag sovit hemma hela... en gång. därför jag inte haft tid att blogga något, jag har haft fullt sjå att försöka hinna uppdatera min dagbok, den är första prioritet tyvärr.
har gått en massa också. har missat sista tvärbanan hem ett antal gånger XD

Det känns mest tjatigt att berätta om hela lovet... i ett inlägg :S
jag har varit hos Albin en hel del.. mer än jag brukar, vi har gått till IKEA, lanat och sett filmer
sen har jag vart hos julle en del, han är sjuk.. så nu är jag sjuk -.- well well
sjuksjuksjuksjuksjuksjuk :D:D:D

nu har jag iaf nyss varit och sett på Alice i underlandet XD det blev så.. tydligen :o
imorn... idag.. whatever... blir det ihopdepp för att jag behöver röja som fan i mitt rum för jag tror att en massa skol-relaterat mojs finns begravt i mitt rum :\ hur jag lyckats med det är en bra fråga då jag ju faktiskt inte varit här nästan någonting XD

AdjÖ! Puss å Knull ^^ :) //Linus



All spoiled by a stupid crush...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0