^ Bra presentation XD

trevlig helg.. heh, nu lät det som när man.. skit samma -.-
men den här helgen har varit trevlig.. den har varit lagom XD
 jag har faktiskt varit hemma.. vaken, en hel del mer av helgen än jag brukar vara, och jag träffade Emil igen för första gången på jävligt länge..
imorn är det skola igen.. känns helt okej.. ingen ångest över det, än XD men jag brukar ju inte ha ångest över skolan

Såg på facebook att Vilgot kommit hem från australien nu också :) Har saknat honom, har inte riktigt haft någonstans att få utlopp för... jag vet knappt ens vad det är jag får utlopp för när jag pratar med honom XD men det behövs för att jag inte ska bli tokig på min omgivning. han tar väl ner mig på jorden eller nåt åt det hållet. ^^
 Men jag har haft Alice ist :) Jag har ingen anign om vem Alice är, förutom att hon heter Alice, är femton och halvt avgudar RayWilliamJohnson.. och lite annat. Men jag vet inte varför jag har henne på min kontaktlista, eller varför han valde att börja prata med mig plötsligt en dag. En dag då jag råkade vara i stort behov av att prata med Vilgot.. men det gick bra att prata med henne istället, även om jag var tvungen att förklara en hel del mer. Hon vet ju inte vilka människorna jag pratar om är osv.. Sen har vi fortsatt att prata :) hon är gullig :)

Nu ska jag nog sova... matte imorn! Vad var det jag skulle fråga pappa om? jag vet att det var något -.-
   jaja PussÅKnull //Linus

Kommentarer
Postat av: vilgot

:o tackar :D

kul att vara uppskattad chattkompis ^^ Du är bra att snacka med du med.

SHIT JAG MÅSTE GÅ TILL SKOLAN NU! D:

2010-03-15 @ 10:12:46
Postat av: yeahns

mancrush på ray liksom

2010-03-16 @ 20:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0