mitt ex

"and balloons with was weard, they whent 'pop' "
   Fråga: vart kommer Citatet ifrån?

idag fixade jag nytt sterikskort :) och José var jättesnäll och sa att jag kunde slippa betalam för att kortet blivit stulet :) gulligt, jag blev glad
matten fuckade ur för det var ett tryckfel i boken xD tog hela lektionen innan det upptäcktes :P
 

Eftermiddagen har jag spenderat med att skriva dagbok... typ (A)  inte fått så mycket gjort :D det jag gör bäst ^^ har haft det mysigt iaf :)
   har ritat lite faktiskt! det är ju.. något :) inte på datorn då altså.. på riktigt ^^ det känns lite mer äkta, fast det är kul på datorn med :) jag gillar min tablet

nu ska jág.. inte sova, men sluta skriva :) pussåknull //Linus!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0