tror jag är kär i

men jag skulle ju skriva ett inlägg!! sen läsa candide lite alt skriva dagbok!! och sen sova :O
fastnade i forumtrådar på DA i två timmar ist :S ha... men det är ju också kul.. har förhoppningsvis hjälpt någon iaf :)
nu måste jag se till att skriva dagbok imorn! candide är det ingen brådska med dock :) Yay..

Vi fick fylla i en drog-enkät.. dråg.. drog XD yeah jag vet inte ens hur det stavas ^^ de är så svartvita såna där enkäter. man får bara fylla i vad man har gjort, inget utrymme att förklara sig xD känns som jag fuckar upp deras undersökning om jag svarar att det stämmer väldigt bra att jag brukar slå folk när jag blir provocerad... Men jag gör ju det! xD Men det är ju inte på riktigt... (A)
 Det kändes också som man antogs ha en massa åsikter om vad som var bra och inte... och det var vid flera tillfällen jag hade velat att alternativet "jag bryr mig inte" skulle funnits. frågor som "är det stökig miljö i klassrummet" (största kliché-frågan på skol-enkäter genom tiderna) "ja det är stökig miljö.. men jag trivs när det är stökig miljö" men frågan antar att man tycker det är jobbigt med stökig miljö... sånt irriterar mig :\

Den var iaf över på en kvart-20 min ^^ sten var väldigt mån om att vi inte skulle avslöja vad vi svarade.. eftersom det var känsliga frågor... eh..

Yeah, nu bör jag sova :) Dröm sött

Kommentarer
Postat av: Julian

Ojoj, så nu ska vi inte pussas och knullas? :O

2010-03-18 @ 22:31:08
URL: http://thefishslappee.blogg.se/
Postat av: Linus

vi/ni ska alltid pussas och knullas ^^ det är underförstått ^^

2010-03-21 @ 13:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0