svimmningar och

Nu är jag hemma tror jag, det är söndag nu igen. det är alltid söndag.. när det inte är.. andra dagar :) och det är det inte nu (ibland är jag smart)
Jag har nyss varit nere hos matilda och fått fyra av hennes gamla BH:ar XD fast de är nog lite stora för mig I think, yes.
 Jag sitter och lyssnar på Mozart ^^ spår 11 (A) XD

planer för idag? Faktiskt.. jag ska producera två kort. Till far.. som han ska skicka till sin syster och systerdotter (de fyller år.. snart :))

          bob är bäst -Julian

sen ska jag städa mitt rum (jag lovar.. jag ska! wäääh)

I fredags var vi på bio, jag, Jens, Julle, Adam och Sigge. Avatar! utan 3D mindre skillnad än jag trodde, vilket visar att 3D är jävla värdelöst :\ det är ju inte ens 3D det är ju 2D i lager... bleh. Nej när de fixat riktig 3D kanske det kan vara värt. Tills dess vill jag nog hålla mig till det traditionella 2D XD
 På väg till bion gick jag från Åhlens till Sergelbion, lyssnade på musik. Plötsligt märkte jag att det gick en kille brevid mig, han hade gått där ett tag så jag vände mig om och kollade.. dåp började han prata med mig. frågade om jag gick på gymnasiet och om jag ville med på fest xD Jag sa att jag inte riktigt var någon "fest-människa".. då undrade han om vi "typ kunde hyra en film eller nåt istället".. subtil kille? XD han var trevlig iaf så jag fortsatte prata med honom hela vägen till Bion, han tyckte jag var trevlig också sa han, "de flesta brukar liksom sätta näsan i vädret och inte vilja prata, men du är glad och sådär" haha ^^ han hade väl turen att jag inte är van vid att bli så plumpt stött på.
Sen hände nästan samma grej på väg hem efter bion. Jag åkte med Jens och Sigge till Aspudden för det var så lång tid tills tvärbanan kom, och då var det roligare att spendera den tiden med dem än att vänta i Liljeholmen. På tunnelbanan tillbaka gick jag förbi ett gäng killar och en av dem kom efter och tydligt anonserade för sina kompisar att han "var tvungen att sätta sig mitt emot mig för att han hostade så mycket"... :s XD fick mig att undra om jag såg annorlunda ut än vanligt, eftersom sånt där Aldrig någonsin hänt mig förut och nu var det två gånger på samma kväll

Igår var jag hos Kusinerna och firade min moster och morfar som fyller nästan samtidigt. vi åt mest och sen somnade jag i deras bean-bag XD spelade innebandy på mammas Jobb, jag tränade ryggen lite i styrke-rummet också. sen åkte vi hem och åt och sen kom Julle hit. PAH!

jo... nu är jag klar :D Puss å Knull ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0