Half of my heart <

Ska jag ge efter för grupptrycket (från.. mig själv? :S) och göra Julles lista?

fast jag vågar påstå att jag bör gå och lägga mig innan jag skulle hinna klart.. så kanske en annan dag (A)

   jag har tyckt om idag :) jag gick hem från Liljeholmen (mina händer frös sate.. menmen) och kände mig allmänt tillfreds med allt. och hemma har inget inträffat som rubbat på den tillfredsheten så.. :) Sen är jag ju ganska humörsvängig så det kan ändras till imorn, och mycket väl tillbaka igen. Fast även om jag är humörsvängig och ledsen 15 olika gånger på en dag så känner jag mig så gott som aldrig genuint ledsen, eller arg eller så (Yeah, hur ofta är jag ens ogenuint arg? Och de få gånger jag är det är jag till 99% ensam då. Utöver de raseriutbrott jag haft på min familj så tror jag bara det är två eller tre gånger som jag har blivit riktigt arg på någon. Den enda jag verkligen kan komma ihåg är i sexan när vi hade friluftsdag och spelade brännboll i en park någonstans dit man behövde ta buss -.- och en kille i klassen bestämde sig för att han skulle fälla mig när jag sprang, han misslyckades flera gånger och då kom plötsligt han kompis från ingen stans och slog mig med brännbollsracket. Jag har förmodligen aldrig varit så rasade som jag var då. Det var på den tiden då jag inte var lika.. "handlingskraftig", ens när jag blev irriterad på skoj, som jag kan vara nu, så jag tror inte jag slog honom. Men jag var inte långt ifrån iaf.. Sen så kan jag erinra mig ett bråk jag hade på dagis, då jag drog några jävligt spydiga komentarer xD och så var jag riktigt förbannad på Fredrika, men det fick jag aldrig något utlopp för, eftersom jag kände på mig att så fort jag skulle ta ut det på henne skulle jag börja gråta, för det gör jag när jag är riktigt pissed off, och då skulle hon inte lyssna på mig. Därför sket jag i det, och därför är jag fortfarande bitter på henne.
 Annars när jag blir sådär arg-irriterad som jag blir när jag inte får tillbaka min gummisnodd efter att vi spelat kort, eller när någon här hål på mitt sudd! eller när någon är otroligt luddig över vart när eller hur man ska ses (A)XD så har det inte så mycket att göra med att jag inte får tillbaka min gummisnodd (Men ge fan i den!!) eller mitt gröna sudd (Ge fan i det med!!) utan med att jag behöver få vara bitsk ibland också. och får jag inte tillbaka den jävla gummisnodden så har jag något att bli det över och då passar jag på.
 När jag var liten och blev arg på min lillebror så krampade jag alltid i knytnävarna, reflex att slå honom. Men jag insåg inte det för jag slog honom aldrig, för det fick man ju inte göra. Vet inte när jag märkte hur bra det kändes att slå.. Och nu får jag samma kramp-känsla i knytnävarna när folk har sönder mitt sudd :S
 Så förlåt för att jag slår er XD Vill ni undvika det, försök att inte ha sönder mitt sudd. fast jag skulle föredra att ni gör det då jag får utlopp för min.. bitskhet. Annars lär jag bara hitta någon ännu fånigare anledning att slå er :s och jag föredrar det ju bättre anledningen är XD Men jag ska försöka lägga av med det, jag slog ingen idag va? så mycket iaf (A)? Men så fick jag ju min gummisnodd också ^^

 Såg på debatt... om tjejen som blivit våldtagen i Bjärsta? och där typ alla i hela byggden tagit parti för killen.. (vafan? :S) tyckte det var lite dumt dock att de gnällde en jävla massa på skolan. Skolan hade tydligen sagt att de försökt vara neutrala (i frågan om ifall killen var skylldig eller inte) och de fick de typ massa skit för :s är det inte jättebra? Tänk om killen varit oskyldig och skolan tagit parti mot honom? Det hade ju vart jävligt illa. Jag tycker det är lite obehagligt, för det känns som det krävs mycket mindre bevis för att fälla någon i ett våldtäktsmål, bara för att det är mycket svårare att få fram bevis. och folk gnäller över att de är många som släpps.. bara för att man inte kan förvänta sig bättre bevis betyder det väl inte att man ska nöja sig med dåliga bevis?
 Men jävligt illa av en massa människor i bjärsta iaf :\ Men som sagt, det är inte första gången något sånt här händer heller.. tänk att se det här om något liknande hänt en. knäckande det skulle kännas om det inte bryddes något om en då det hände en?

Nu ska jag sova ^^ PussÅknull //Linus
    det hade antagligen gått snabbare att göra listan XD ironi?

Kommentarer
Postat av: Julian

Gör min lista!! Buuäääh!!!



Jag kommenterar inte din blogg så mycket right? Det är inte för att jag inte gillar det du skriver (för det gör jag) utan för att vi oftast pratar med varandra... nu t ex så smsar vi. :) Men jag ska börja kommentera även om jag lika gärna skulle kunna skriva det i sms om vi smsar eller chattar på msn. För du kanske gillar det mer att få det i kommentarer? :) Whatever, du bestämmer XD

2010-03-26 @ 17:34:06
URL: http://thefishslappee.blogg.se/
Postat av: Linus

ganska ironiskt att vi pratade om det här irl? XD

2010-03-27 @ 03:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0