Här har du

HAR DU ? ..
Folköl i kylen :
Nää... men en typ 7 år gammal flaska Sake
Något husdjur : Nej, men Julle vill ha en katt 
Någon favoriträtt : ingen rolig :(
Någon flick/pojkvän : Matilda är iaf min kompis :(
Puder på dig : sånt där man har i rumpan på småbarn när man byter blöja på dem
Några framtidsplaner : Matilda är iaf min kompis? :(
Någon sjukdom : Bara veka blir sjuka, jag är förkyld och har magsår :(
Gymkort : jag har bättre saker att spendera mina pengar på.. Zkills tex
Några kärleksproblem : Din mamma har kärleksproblem *grr*
En homosexuell kompis : Alla mina kompisar är homosexuella :) Fast de vet inte om det
Duschat idag : vår dusch hatar mig :(
Nåt i arslet : bara sånt jag inte vill ha i poolen
Någon kompis som snarkar : jag sover då... jag sitter inte uppe och kollar om mina kompisar snarkar. sorgligt..
Någon vän som spelar i ett band : Alla mina vänner spelar i band :) fast de vet inte om det
Några mvg:n : Jag fick en bunt post-it's av mamma som hon hade skrivit mvg på.. så jag har massor :D
Någon som förstår dig : Inte Julle iaf *fnys*
Något beroende : röd/vita män. dansk kuk smakar svensk fitta.
Fikat idag : Matilda tyckte jag skulle köpa en brownie, men jag var rebell och tog en jävla mjukglass
Katt : lönar sig inte
Nagellack : bara de allra bästa är gott nog åt mig
Någon vän som bor i ett annat land : LINA!!! :D

VEM ? ..
Avskyr du : Folk som tar mina gummisnoddar
Hånar du : Alla som inte kan mäta sig med mina sexuella begär
Delar du mest minnen med : Zilinski
Längtar du mest efter : Alla som kan mäta sig med mina sexuella begär
Stör du dig på : De jag bryr mig mest om
Gosar du med : Frivilliga
Lagar mat : kocken :s
Tokrunkar till Landet Runt : jag skulle.. om jag kunde :(
Tror att den är någon : Alla som tror de kan mäta sig med mina sexuella begär

VILKEN ? ..
Tidning läser du : hemmafru-journalen
Buss åker du oftast : Jag springer jag
Frisyr har du : Råttsvansar.. fast det har jag inte egentligen :(
Dag fyller du år : Den sista
Årstid föredrar du : 5 st
Stad är du uppväxt i : jag är inte uppväxt :( jag är kort *fnys*

VAD ? ..
Gör du nu :
Haha! ^^
Gör dig till en bra människa : Jag vattnar mina krukväxter regelbundet
Gör dig till en dålig människa : Jag vattnar dem med radioaktivt avfall
Vill du arbeta med : muterade krukväxter
Är roligast just nu : Steppdans
Har du på dig nu : perverst...
Har du för smink idag : babypuder i naveln
Äger du för skor : Jag blir deprimerad av att tänka på mina skor. De står för allt jag inte vill vara XD
Läser du för bok : Tretusen sätt att raka dg, volym 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0