Undead bunny :D

OMG!! Love this!
http://undead-art.deviantart.com/art/Crazed-Wind-up-Bunny-Hopper-159077985

Hittade den här på deviantART (behövde inte leta,  jag watchar killen) Är den inte det fantastikaste någonsin! XD
 Älska den eller så kommer jag och fyller era rum med den på natten :o crap-in-your-pants-läskigt liksom :o

Nu ska jag packa.. inte crap-in-your-pants-läskigt (haha ^^ mitt nya favorit-uttryck XD) :( inte metal ett dugg :( men det är bara att rafsa ihop lite kläder så är man väl good to go. Lilla ytliga jag bryr mig inte om hur jag ser ut när jag träffae släkten XD .. fast jag brukar alltid passa på att ha de kläder jag har fått i julklapp eller dyl av dem när jag är där.. även om de inte kommer ihåg att de gett mig dem (yeah, så mycket tanke bakom var det där altså -.-) XD
fast jag måste packa saker att roa mig med också.. kommer förmodligen inte ta med datorn eftersom vårt fina bärbara internet inte funkar med vista *morra dovt åt operativsystem*.. Det får bli skriva dagbok och rita och läsa böcker istället :\ det funkar också ^^ lite.. XD

NÄ! HAH :D

Kommentarer
Postat av: Vilgot

AAAAAAAAAAAAAHHH! o.o

2010-04-04 @ 01:17:33
Postat av: Linus

Eller hur menande som fan :o

2010-04-05 @ 17:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0