Var det idag? :s

är Hemma nu... sen 45 min... (skrev dagbok.. den tog slut)
 Gick Hem från Jens, det tog ganska exakt en timme, dörr till dörr. lagom

 Jag är trött och dum, borde sova inte blogga. men fan XD

Jag var trött som fan imorse. oftast brukar det gå över när jag kommit upp fått på mig kläder, duschat och so on, men inte idag. efter att ha somnat på matbordet när jag åt frukost gick jag och la mig igen. vaknade precis lagom till att inte hinna i tid till sista lektionen så jag gjorde lite matte hemma ist och åkte till skolan till lunchen ist. (Julle ville ha min DS så vad ska man göra liksom)
Sen gick jag hem och läste Candide och sov.. och ändå var jag grymt trött innan jag gick från Jens vid halv två :S Jag har fan vart lite obehagligt trött på senare tid. SOVA BÄTTRE!

Orkar inte lista nu heller :\ men jag ska göra den imorn :) eller sen.. eller nåt! men jag ska göra den iaf :)
                  puzzzz... .. . .  .   .    .

Kommentarer
Postat av: Julian

Haha förlåt för att jag typ tvingade dig till skolan? XD

2010-03-27 @ 13:00:17
URL: http://thefishslappee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0