visar sig att "systemundersökning" var ett kodord för "försöker äta Sims-skiva".. man lär sig något nytt varje dag.. nästan.. ibland.. typ

Den här Tisadagen lyckades likna förra tisdagen väldigt mycket :S as in "wops, vi har ingen historia.. vi slutar vist klockan nio. men nehe, vi stannar kvar i skolan utan uppnbar anledning till klockan halv två iaf" Fast med skillnaden att jag faktiskt hade engelska-nationella, och Julle var.. sen :)

Lånade ut min ena Candide-bok till Zielinski så jag har suttit och kämpat med frågorna till den med bara en bok! OMG! yeah.. jag klarar mig. men jag tycker inte om de här frågorna.. jag vet inte vad voltaire skriver för att han levde på 1700-talet, vad han skriver för att han är Filosof, vad han skriver för att han driver och vad jag helt enkelt missförstår :S Det suger :)

Men jag ska kämpa vidare :)

och Jens har fått sitt internet tillbaka :) Yay for that *happy dance*

out!

på tal om det...
"out!"?
mm
what?
êch..
Såg att Julle la upp en video från mattelektionen igår på youtube XD Jag känner att min integritet har blivit grovt våldtagen :O

       juste, jag har äntligen fixat poter.se :D      -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0