Glugg...

Tänka sig.. jag har varit vaken sen 10 idag och jag har inte fått ett piss gjort, kunde lika gärna sovit. Fast jag såg film hos Julle igår.. Med Lina!! :D:D den var DÅLIG!! och sen orkade jag inte åka hem. inte för att den var dålig, det var den bara, utan för att jag inte hade lust.. paha!
Kom hem vid 12 och har tillbringat en och en halv timme sen dess med att dusha, mobba min bror, och inte vilja plugga... men nu ska jag plugga ändå en stund. sen vill jag göra något annat XD
 Pytt!

  och jag vill se Memento!


Kommentarer
Postat av: Julian

Hahahahahah åh helvete, VAD är det där?!? XD

2010-05-23 @ 13:58:36
Postat av: Linus

Pwahaha ^^ bäst att inte fråga XD

2010-05-25 @ 21:44:07
Postat av: Vilgot

Se memento!! 8D

2010-05-25 @ 23:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0