KAKA!

Idag blev vi utkörda från vårt matteklassrum för att det kom några och tyckte att de skulle ha nationellt prov, antar att det var i Matte B? Så vi flyttade till ett klassrum på 600 som vi (jag) aldrig tänkt på existerade.. det hade tuffa bänkar :D Weee

Sen lallade vi i engelska salen.. för Lennart ville ha Datasalen... vi har bara blivit bortkörda precis hela dagen XD

Nu ska jag egentligen skriva Historia-uppsats. gör jag det? Inte vad jag vet.. wee!
 nej men jag har kakor så jag ska nog kunna få en del gjort. Det är ju bara jag som lider annars också så.. vilket antagligen är varför jag inte kan motivera mig till att göra något XD De gånger jag gör grupparbeten jobbar jag ju betydligt bättre (Jobbar..)

Pytt.. KAKOR!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0