Rubrikfanskap!

Min plan igår var att åstadkomma ett blogginlägg.. misslyckades grovt. Jag skrev fem rader.. sen gick jag ut och vinglade på den skateboard som min bror fick i födelsedagspresent. Jag fick den faktiskt tillsammans med honom, vi får gemensamma presenter ibland :) Så nu är jag glad :D

Sen spelade jag innebandy med min familj.. det var ett tag sen nu faktiskt. och på kvällen såg vi Ghandi hos Jens. Ghandi var skitgullig! Inte filmen.. eller aa.. fast eh.. utan själva Ghandi :) Jag ville bara nypa honom massa i kinderna ^^
Robert somnade och fastnade med handen i mitt hår XD Lite allmänt opraktiskt men det löste sig för alla inblandade tillslut





Yep..

I fredags var det valborg.. Vi grillade! Först mat, sen drog vi iväg och kikade på elden och drattade ner cider i vattnet vid sjöberget och när vi kom tillbaka till grillen igen så eldade vi brädor som kändes som de var tagna direkt från huset brevid. Det var de förhoppningsvis inte.. *orolig* Vi sjöng en massa vackra sånger ochså ^^ jag tycker om oss :)
 Jag fick migrän ett tag men jag fick en burk cider att hålla mot huvet och då gick det faktiskt över efter ett tag. Första gången jag kan minnas som jag haft ordentlig migrän och det har gått över utan att jag lagt mig och sovit. det var lite av en seger skulle jag säga :) bra att veta till nästa gång också :)

I skolan tidigare på dagen hade vi vår sista labb för terminen! woo! och på idrotten simmade vi på eriksdahlsbadet, där vi trivdes så bra att vi inte kom därifrån till Fysiken (A)


Trevlig dag.. Nu ska jag och pappa kika på kameror och förmodligen beställa en!
   Juste.. Tvärbanan fyller 10 år idag :) De har tydligen kalas :D Jättegulligt!! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0