Tågtrafik

Har tillbringat eftermiddagen med att gå hem från Gullmarsplan och fotografera... Det var mysigt :) Trãffade på en.. tant.. kvinna.. sån där.. hona av mãnsklig art i 45 års åldern. Hon såg mig fota blommor utanfõr ett hus och det var tydligen hon som skötte om dem så hon sa åt mig att komma tillbaka om två veckor för då skulle det vara ännu finare blobbor om de fick vara ifred ^^ Gulligt
Sen nãr jag kom hem somnade jag vid datorn en stund och sen jag vaknade har jag laddat upp bilder på Facebook fått utbott på min dator som hängt sig och gått och spelat Stratego med tommy ist ^^ Det är kul, första gången jag spelat och jag fõrlorade.. jag gjorde massa saker som jag tãnkt gången innan att jag inte skulle gõra XD och då sket det sig..
Nu ãr jag tillbaka och datorn och jag har slutit fred... ska se om jag hittar någon bild av de jag tagit som förtjãnar att lãggas upp på DA.. kanske efter lite retuchering?

     Mycket trevlig dag idag :) Jag kan om jag vill :D

Kommentarer
Postat av: Agnes

Vad heter du på DA? :) Skulle vilja kolla in ;D

2010-05-08 @ 10:46:29
URL: http://agnesmasterworks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0