Kremering

idag har jag varit jätteduktig och läst werther.. dock bara precis så mycket att jag måste vara precis lika duktig imorgon för att hinna klart :\ men vi slutar tidigare imorgon så vi har mer "fritid" att göra sånt på.. waay -.-
 Werther är inte rolig.. på något sätt.. okej då, ibland lyckas han klämma ur sig lite träffande fraser, men det gör mig bara deprimerad irriterad. och vart och vart annat kapitel känns mest bara meningslöst att läsa.. Mamma led med mig, hon blev tydligen också tvingad att läsa Werther i sina dar.. och pappa satt bara på andra sidan matbordet och skrattade åt termen tantpoesi. jag saknar Simon.. jag saknar min gamla klass.. lite :\ nu blir jag intern och ingen fattar vad fan jag pratar om...



Jag skrev dagbok imorse... för första gången på två veckor. vilket är en jävla lång tid nu för tiden. kladdade ihop några rader om helgen och en dröm jag hadde mellan lördag och söndag.. inget som gick till analysstadiet såg jag till. Men jag tänkte faktiskt att jag ska köpa en ny dagbok efter skolan imorgon.. Jag har brutal skrivklåda, och jag tror att jag kan hålla mig från att förstöra mig själv nu. Men jag har faktiskt haft mycket mindre dumma humörsvängningar sen jag slutade, kanske den lilla nissen i mitt höftben faktiskt lyckades postas till Tunisien.. eller så kanske han inte bor i mitt höftben utan i mina dagböcker... lite lagom surrealistiskt (jämfört med i höftbenet? vad har jag rökt? :S).... Iaf.. om ni märker att jag blir.. ja, humörsvängig och tonårshormonig nu när jag börjar igen så får ni tvinga mig att sluta. för det är inte värt det... men som sagt, bara jag skärper mig så går det nog bra :) (så brukar det ju låta ja... -.-)
Men allvarligt, det har varit riktigt stor skillnad, även om det kanske inte märks då jag oftast bara är humörsvängig när jag är ensam.



Happ.. nu vart klock-fan över 12. vilket innebär att alla... tids..eh 'ord'.. ordklass? pronomen? nää? skulle kunna leta upp min lilla röda.. men äch, det är fan ingen som bryr sig.. de är 'out of date' anyhow. så bajs^^ men jag orkar inte ändra på dem så ni får låtsas att det står något annat valfritt :)
    Puss å Knull, nu fick jag ett mail från facebook!

Om jag dog.. hur skulle ni få reda på det då?
 Och om ni dog.. hur skulle jag få reda på det?

Kommentarer
Postat av: Julian

Om jag dog, hur skulle jag få reda på det??



Bra, skriv inte dagbok igen då!! Så jag inte att det skulle va bra för dig? :D

2010-05-11 @ 14:32:46
Postat av: Linus

det är vad jag skulle vilja att s:t per sa till mig XD "ey, bara så du vet så är du död"



Men jag måste, lite. jag kan inte bara gå cold turkey liksom :o

2010-05-11 @ 20:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0