Piss heller XD

Nu är jag hemma... hähu, jag har varit i skolan. gick förvånansvärt bra så jag är stolt över mig själv. Måste få vara det ibland, ingen annan är ju det...

 
Det är skitvarmt ute! jag borde vara ute och svettas sönder... men nej, jag måste skriva historia, och svenska och om jag på något mirakulöst sätt hinner färdigt med bäggedera så måste jag plugga Matte, Fysik och skriva Kemiuppgift och Fysiklabb ^^ men det ska jag nog ha klart alltihop till klockan 8 så jag kan kolla på topmodel sen ikväll ^^ inga problem? fuck no! ^^ Allt är tipp topp, finnemang, underbart, toppen, topp trim.. *går in i väggen*

Vi fick besök av en Sigge på lunchen... jag har en gammal bild från typ förra terminen då han gjorde det också... Jag kommer ihåg att jag tänkte lägga upp den här, för det var något som var kul med den... vill minnas att det hade med Fritzl (stavas det så?) att göra.  typ.

Sen hade vi bild.. och vi fick leka kritiker av varandras bilder.. TJOHO!! Så avslutade vi lektionen med att hälla vatten på varandra och hela bildsalen XD Det var skitkul, den där kranen är en dålig idé XD Sen försvann Jenny.... vi åkte hem ändå.. förhoppningsvis har hon kommit till rätta imorgon.
Vi diskuterade anledningen till varför jag var 'mobbad' i mellanstadiet.. eller mer, varför jag borde berätta anledningen till att jag var mobbad för Jens. Det är nästan så jag hellre låter folk läsa mina dagböcker än berättar det. fast nää.. bara nästan. men vem vet, jag kanske får för mig att berätta. eller så kommer det fram av sig själv, fast det hoppas vi verkligen inte. uch...
   Va äckligt vag jag är... skriver en massa skit som ingen annan hänger med på... lägg av med det!





Så, nu har jag ätit och sovit! NYA KRAFTER!!! WERTHER!!! BUAAARGHH!!!!

Kommentarer
Postat av: yehns

du bloggar ALLTID när vi har mycket läxor XD

2010-05-17 @ 20:18:23
Postat av: Julian

Jag vet, haha känner mig skittuff!! :D:D

2010-05-17 @ 21:35:30
URL: http://thefishslappee.blogg.se/
Postat av: Linus

Haha XD



Jag trodde bloggen kunde få läxor att försvinna.. inte? :o

2010-05-17 @ 22:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0