Sommarloov!! Snart

Idag hade vi nationella i matte... precis som resten av sverige som läser matte D.. typ. utom Matilda för hon är Alternativ och läser D-kursen över 3 terminer... opraktiskt :s då måste man ju läsa det paralellt om man ska läsa matte E och Diskret.. Ush! XD
 Vi blev hur som helst inslussade i omprovssalen, som är den läskigaste platsen på jorden XD Jag har haft två prov där och bägge har varit något av det värsta jag varit med om XD stämningen luktade död (det gjorde även lunchen vi fick XD) Hualigen :o

Sen efter lunchen skulle jag Jenny och OskaR labba... men det gick inte för de skrev prov i vår sal!!! så vi gjorde vår labbrapport ist, och sen åkte vi hem, vi får göra labb nästa Torsdag ist :)

Jag minns i Tisdags när jag var på väg hem från skolan, "det är bara Tisdag" tänkte jag. och för en gångs skull kändes det skönt att det "bara" var tisdag.. eftersom vi hade en hel drös med läxor till idag. Nu är det idag... jag har fortfarande inte gjort den där drösen (som egentligen bara bestod av historia-uppgift) klart... men det är fredag imorgon.. och min Faster säger alltid att Fredagar inte räknas ^^ tycker jag är en bra livsfilosofi :D
 När som helst nu kommer det bara plötsligt att vara sommarlov ju :o och då kommer man sitta där med allt man inte fattat och behöver ta igen till B-kurserna nu i trean XD
 Jag orkar inte plugga till Fysiken.. Jag måste ju inte.. rent konkret.. typ. Fast jag har inte hängt med så bra på lektionerna så jag kommer nog inte göra så bra ifrån mig på provet.. och jag kommer förmodligen få lite jobbigt med B-delen. Men det är intressant, jag har bara inte hunnit engagera mig i det, så om jag bestämmer mig för att göra det på sommarlovet ist så tror jag nog att jag kommer göra det (Till skillnad från Kemin som jag har bestämt mig för att jag ska läsa igenom boken vi har... det kommer inte inträffa :\) äh..


GAH! jag har en kontakt på Msn med en profilbild som liknar Jens som fan XD och han loggar in och ut hela tiden, jag blir skit-nojjig varje gång!

Nu ska jag återgå till Historian tror jag.. Har vart jätteduktig och gjort fråga 1 och 2 klart... nu funderar jag bara på hur jag ska formulera in Ryska revoultionen i det hela :\ XD
                   Puss å knull  (de va ett tag sen nu?) //Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0