Sleepless in seattle

Waha! jag har förbjudit mig själv att skriva dagbok idag, och eftersom jag är livrädd för mig själv (ey, jag vet alla mina mörkaste hemligheter ju :o (alla.. jag har typ EN... och en halv, men om man trixar lite så kan man få det att vara samma hemlighet så duh on you!) man vet aldrig vad jag kan få för mig att sprida om mig själv ifall jag inte lyder mig) så ska jag inte göra det. Men! jag har kli i fingrarna så jag måste skriva någonting och då blir det bloggen istället för här kan jag inte skriva vad som helst för det skulle... jag vet inte.. inte vara bra. så då måste jag hålla mig till sånt som jag får skriva och då är det ingen fara "tänka-för-mycket-wise"
När jag tröttnade på att plugga smsade jag folk och fick till slut ur någon något vettigt om att bada (jag behöver oftast ett tydligt "kom hit och bada" för att jag ska våga göra det) så jag åkte/gick till vinterviken/rävudden.. cementbryggan-mojsen-whatever.. och träffade Emil, Robert och Kalle.. Calle? jaja.. Robert drog hem direkt för han skulle äta.. pfftt.. Sen kom Sigge och Emelie, Isak, Mario och Oskar och till sist Jens. Vi badade.. de flesta av oss (Mario "hade inga badbyxor".. brukar låta så) vi lallade runt på bryggan till typ 6 (klockan var väl typ 5-halv 6 innan alla var där?) sen drog folk iväg åt olika håll och jag drog hem. Sen har jag sovit lite och sett Sleepless in Seattle.. en så kallad romantisk komedi. HAHA! Jag har varit lite orolig för mig själv för senaste.. två åren (shit :S) har jag kommit på mig själv med att se romantiska filmer och inte tycka att de är så löjliga alls. Jag har tom nästan levt mig in i dem :o Men efter den här filmen tror jag inte att det är någon risk att det händer mer på ett bra tag. Det var den största romantiska klisché jag någonsin vart med om tror jag. Jag låg i soffan och vred mig i magplågor mindre än en kvart in i filmen.

what if someone you never met, someone you never saw, someone you never knew, was the only someone for you?
BWAHAHAHA!!
Efter ungefär halva fimen säger min lillebror "det här kommer ju inte kunna sluta lyckligt" ("om inte den där killen dör" XD) och det är sant, det går inte :o men den här sliskigt perfekta jävla klischéfilmen lyckas få det att sluta helt jävla perfekt på alla sätt och vis ändå. den enda som vi kan tänka oss blir sårad skiter de bara i att följa upp XD Ah, movie magic ^^ Shit, om något sånt hände mig på riktigt skulle jag fan skämmas när jag berättade historien för mina barn

 Ojojoj XD nä nu ska jag spela robot unicorn attack eller nåt annat givande ^^ Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0