love your life

Jag har vart duktig idag... lite obehagligt :S Har gjort klart 2 hela idrottsuppgifter och det jag hade kvar på kemin... vilket var praktiskt taget ingenting. läskigt... undra hur mycket jag skrev av Julle egentligen, jag kände mig väldigt smart när jag skrev det. kanske visar sig imorgon, när jag är vaknare än jag är nu XD, att jag bara krev av hela skiten..

Tog en paus i Idrottsarbetes-arbetandet (shit va inteligent :o) för att se sverige inte gå vidare i melodifestivalen..
Melodifestivalfolk är för söta XD

Jag försov mig idag dock, min veckarklocka snoozar bara i ett begränsat antal minuter, som jag inte har koll på och därför snoozade jag en gång för mycket och vaknade inte igen fören 20 i tio... Illa, jag skippade historian och vi hade ingen matte men jag kom till Kemin eftersom jag trodde att vi skulle få skriva klart våra arbeten och för att jag trodde att jag skulle ha labb sen, men Jenny hade biologiprov så då åkte jag hem och skrev klart Kemiarbetet istället. otroligt poänglös skoldag, men det fick mig ur sängen och träffa folk är alltid trevlig så vafan.. det var bra som det blev. men eftersom jag har varit så duktig nu på kvällen så är det okej :)
Jens hade ingen lust att vänta 6 min på Norsborg-tåget så vi praktiskt taget stal var sin glass på McDonald´s (lika kul varje gång att komma och använda de där kupongerna för gratis glass och inte köpa någonting annat.. snylt snylt ^^) sen gick han hem runt trekanten, följde med en bit.. tills min glass var slut XD
Sen när jag kom hem lallade jag en stund, laddade in lite låtar på ipoden och sånt (sånt? :SXD)... oh, juste, Nadia länkade till denna på facebook, jag blev lite kär så jag tänkte jag skulle visa den.. honom.. yeah..

"makes you think" :)

Kan informera om att jordens befolkning för närvarande ligger på 6 831 758 040 pers... (EDIT:han bli 6 831 758 050 innan jag publicerade och nu är det 6 831 758 300)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0