65 Maj 2010

Igår var jag hos jens med honom och Sigge.. Sigge skulle göra sitt psykologi-experiment-undersökning-grej. Han hade laddat med videokamera och hårtofsar. vi drygade på det förådet genom att gå till willys och köpa godis cola chips och två filmer.. på tal om det, vart tog mina mentos vägen? :Y.. sen vidare till Emil för att låna hans hårddisk och en x-box kontroll och sen var vi set.
Vi fick med oss Emil också, han hade tänkt se på film på hårddsiken och göra ringbrynja, men det gick ju inte utan håddisk :o duh..
 Första filmen vi såg var Resevoir Dogs (stavas det så?) Sen gick vi och lämnade tillbaks Emil till Emils lägenhet eftersom Emil inte skulle vara med på experimentet.. vi behövde en prommenad också. Win win liksom :o
 Andra filmen vi såg var The Truman show med Jim Carrey.. jag älskar Jim Carrey.. är Jim Carrey gift? Efter det gick vi ut igen, runt sjöberget och sen körde vi Castle Crushers ett tag (därav behovet av en extra x-box kontroll) det engagerade mig, så jag somnade inte, men så fort vi slutade med det insåg att jag var väldigt väldigt trött :\
 Tredje filmen vi såg var Gilbert Grape, som jag redan hade sett och som därför inte engagerade mig lika mycket som Castle Crushers.. så jag somnade.. ungefär klockan 7. blev sen väckt och överflyttad till soffan vid 8-tiden? när filmen var slut anyways.

Bläh.. nu försvann en massa som jag skrev.. orkar inte skriva om det.. det var skitkul.. otur -:
 Har just sett Du Levande av Roj.. Roy.. Raj.. Rajtantajtan... Rappakalja Andersson.. Den var kul :) Tyckte jag :)

Juste Agnes ville veta mitt namn på DA.. så jag länkar till min sida. För att det efterfrågades -: jag är inte självgod


juste länka också XD :http://piginpjs.deviantart.com/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0