Varför ska jag behöva lida bara för att Werther gjorde det?

Jag skriver inte bokredovisnings-mojs, och ursäktar det med *rubrik*.. yeah, så rolig är jag.
  Det är det jag har gjort idag.. inte skrivit Werther, jag har iaf inte gjort något annat istället. har bara suttit och stirrat på datorskärmen (kladdade ner lite idéer och googlade på boken (hittade liite användbart.. lite)).. sen satt jag och läste random-artiklar på wikipedia. tänkte att jag skulle allmänbilda mig lite.. typ?
  Adam och Julle är läskiga! Jag var där och såg film.. någon dag i helgen.. vet inte vilken, den här helgen har noll tidsuppfattning. Och jag hittade en bok i soffan om beatles.. Det stod lite info (när den var inspelad, släppt och vilka som skrivit den och grejs + en artickel) om typ alla deras låtar.. och de kan typ allt utantill... Adam kunde nästan artickeln till varje låt utantill... vi behövde bara säga låtnamnet så rablade han första meningarna så gott som ordagrtant. Vad är det? hur orkar man lära sig sånt? det är skitcoolt :o

 Kommer ihåg att vi någon gång pratade om att ifall man fick utforma ett test helt fritt.. skulle man isåfall kunna göra ett som man var bäst i hela världen på. Om man kombinerade alla grejer man var bra på. och hur skulle det testet se ut då? Mitt skulle vara Trollecitat.. fast inte bara. jag lär inte vara bäst på trolle-citat i hela världen. men vad mer skulle jag ha? någon låttext eller så kanske? eller nåt matte-tjoss *klur*. Är jag den som kan trollecitat som är bäst på matte?
 Hur skulle era test se ut? Det får ju vara fysiska grejer också..

Sen var jag på Prommenad med Matilda en stund som paus i "pluggandet".. Det är galet vad jag är ryggradslös ibland XD fast det får jag vara, jag måste inte försvara allt och alla... speciellt inte om det inte gör någon skillnad. Folk kan försvara sig själva, om de hade fått chansen. Vilket de lyckligtvis inte får... det hade blivit så dålig stämning då. Nej det är bättre när alla sitter och gnäller på varandra utan att varandra hör :) Då är det lugn och ro XD
 Håhå jaja.. jag får iaf sitta och skratta åt det.. sen (a)


Nu är det väl tillbaka till Werther som gäller antar jag... Uch å Fy


! jag kom på en sak som jag skulle tycka var väldigt användbart.. en sida där man kan söka efter låtar baserat på temat på texten... det kanske finns fast jag vet inte om det? annars borde någon fixa det tycker jag XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0