Nej jag kan inte låta bli att bli nostalgisk.. Listan vill det. inte mitt fel!

Jepp :D Nu har jag tragglat mig igenom bildlistan.. Det blir mycket bilder att kika bland.
Jag kunde inte med att bara välja En bild per fråga så ibland har jag fler.. Lev med det! Mohahaha!!

A picture of you in your room:

Jag hittade nästan ingen bild alls på mig i mitt rum xD Jag är oftast ensam när jag är på mitt rum. Tas inte så mycket bilder då.. inte på mig iaf.
Jag tror jag tog den här när killen som snott kalles mobil och börjat smsa med mig ville att jag skulle skicka en bild.

A picture of you being very drunk:
Jag har ingen sån bild för jag har aldrig varit full.. letade efter en bild på någon annan väldigt full. Hittade ingen sån heller. Då får jag ha flera bilder på nåt annat ställa som kompensation :D

A picture of you on your birthday:
Jag äter skumbanan på skolavslutningen
Oskar blir så bra på bild! Oskar är alltid bra ^^ Jag saknar mitt hår lite när jag ser den här bilden. Fast det var jobbigt att sköta om..
Det här var på julavslutningen.. Det var mysigt :)

The oldest picture you can find of yourself in digital form:
Julen 2006
Det finns säkert äldre bilder av mig någonstans på någon dator. Men nu håller vi oss till mitt arkiv.
(Plötsligt saknar jag inte håret längre xD)

A picture of you in one of your favourite outfits:
Spökbollsturneringen
Fy fan va roligt det där var ^^ Jag vill måla mig blå oftare. Att va blå äger.
Natt-spökbolls-turnering för er som inte har koll på det (Typ Sara.. Hej Sara! ^^)

A picture of you making goofy faces at the camera:Jag gillar den där frisyren. Jennys hand
Grillning på rävudden!
jag och Mario i väntad på labblektion
på tunnelbanan hem
Tungor! Kreativt ^^ Min tung-min är ganska tüng dock xD

A picture you might have edited to make yourself more attractive:
jag i grönt hår
Målade ett extra grönt lager på mitt hår. Jag hade grönt hår, men det blev inte tillräckligt grönt när jag ändrade kontrasten. Det var på den tiden jag inte visste mycket om GIMP.. hade förmodligen kunnat göra det mycket smidigare :P

A night you regret:
på grönan med folk. Frittfall tilt
Kan inte direkt säga att det är en "night".. men jag ångrar iaf att jag bara stod på marken och fotade det här åket. Inget jag grämer mig särskillt över.. lite synd att jag fegade ur bara. Men jag fick ju flera bra bilder utav det så det är ingen fara ^^ Albin är väldigt kamera-närvarande på dem :P

A picture of you truly being yourself:
På taket till Handlarn. Jag
Busted!
I skolan vid skåpen.. nothing much
Hos Sigge med emil Robert och Sigges hund
Ute på natten med Nevena. Hade sett saw?
Yeah.. minen på de tre bilderna känns så 'jag' på något vis ^^

The most recent picture of you:
Tagen av Jens innan mattelektion
Utanför matten i måndags. Party!

A picture of you being ridiculous:
Nicotextninja-pose!
Nicotextninjapose!

A picture of you showing off a new haircut or haircolour:
Grönt hår
Orginalet till det jag hade fixat.. Yeah..  Party. Lite obehagligt att jag gjorde en sån grej av den hårfärgen xD vart fan har den där tröjan tagit vägen förresten! :S

A picture of a time in your life that’s over, but you wish it wasn’t:
Klubbgeggning utanför Ica
När jag satt utanför Ica vid Eriksdalsskolan med Sara Ida och Katarina. Vi geggade med klubbor i leran ^^
matilda gör nicotextninjan
Kladdkaksbak och Nicotextninja-posande med matilda. Den sommaren var en massa awesome :)

A picture of a time in your life that’s over, and you like it so:
Paddling i fjällen
Ja.. det här är ju inget stort kapitel av mitt liv xD Jag var och paddlade med familjen i en vecka. Jag hade varit uppe hos faster i en vecka direkt innan. Det var det längsta jag hade varit utan Julle sen jag träfadde honom.
På bilden är vi halvägs över ett fält som vi kommit fram till var den kortaste vägen att släpa kanoten. Släpa kanoter är INTE roligt!
Annars är paddling ganska trevligt :)

A picture of you when you were anything but happy.
Matilda kammade ut min hårknut. Det gjorde iónt!
ONT gjorde det! xD det var inte ens min idé att kamma ut det, det var matilda som absolut ville göra det..
Den där tröjan är också borta.. hur fan tappar jag bort mina kläder :S

A picture of you that you had no idea was being taken.
jag och matilda brottas
Jag kan inte säga att jag tydligt minns att jag inte märkte när det har fotot togs. Men jag har inget minne av att jag märkte det (de flesta andra bilder har jag det) och jag ser inte ut som jag märkte nåt. Jag och Matilda har "slicka-varandra-i-ansiktet-krig"

A picture of you when you were a different person than you are now.
Utanför ICa
Jag var inte väldigt annorlunda. Inte mer än att det var länge sen.. Jag har aldrig varit så annorlunda motför hur jag är nu, känns det som xD Klart man har varit yngre och haft perioder av flummiga idéer..
det har jag hur som helst inga bilder på här..


A picture of you with someone you love:


De här två bilderna täcker behovet väldigt awesomet.. Det är bara jag som är med två gånger också xD
Jag och Julle
NAAW! XD

A picture of how you’d like the world to see you:
Jag rapar på en grillkväll på rävudden

A picture that describes how you’d like to spend every day:
Fernandos Ipod
På något sätt tycker jag att den här bilden summerar känslan vid hela tillfället då den togs.
Vi satt ute på en rast innan sommaren och lallade och tog bilder och bara var.



Jag älskar den här bilden på Sigge så jävla mycket! Den är så snygg!!


Fler trevliga och allmänt chill tillfällen ^^

A picture of a time when everything was changing:

Första gången jag träffade 'Aspuddsfolket' (Hah.. det var länge sen jag kallade er det) utanför skolan. Vi spelade pingis på gräsmattanför mitt hus och gick till McDonals och byggde konstverk av muggar. Nya människor, ny skola, ny tillvaro som växte fram där.. jupp jupp. Sen var hela den dagen/kvällen väldigt förändelig, i sig själv, också ^^

A picture of one of the best nights of your life:

Robert! Natten vi såg Alien-filmerna hemma hos Jens. Fredagen efter Torsdagen jag glömde gå av i Liljeholmen och blev visad runt i Aspudden.
Den får representera alla trevliga filmkvällar hos Jens. Det är såna kvällar som är trevligast oftast. De kvällarna man inte engagerar sig så mycket.. ser en film. slötittar på Youtube.. speler Soul Calibur.. eller inte gör någonting alls.. typ ligger utspridda på golvet.
Tycker inte det blir lika trevligt när det är för mycket tanke bakom xD

A picture that makes your heart hurt:
Skåpen i 600-korridoren
Skåpet.. Visst hade det liksom dött bort ganska mycket. Men nu är hela skåpet borttaget, det är absolut.. och vi vet inte ens vem det var som 'vann' sist. Det sorgligaste är nästan att jag inte bryr mig så mycket om det..

A picture that makes your heart smile:





Jag har awesome vänner!! xD

Kommentarer
Postat av: emelie

Åh vad fina bilder :D

2010-11-26 @ 01:40:17
URL: http://heatwawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0