Julkalendern

För några dagar sedan mailade jag Svt och frågade om de inte kunde publicera Julkalendern på morgonen så att man kan se den innan man åker till skolan även om man börjar tidigt.
Någon dag senare fick jag svaret att de generellt inte har lov att publicera programm innan. "jaha.. det var ju störigt"
Men idag fick jag ett mail till. Hon jag kontaktat hade frågat om specifikt lov att publicera Julkalendern i förväg och fått okej ^^ jag tycker det är skitballt ^^ det går faktiskt att ändra på de där sakerna man sitter hemma och tycker är dumma, men som det är någon annan som har hand om så man tänker att det inte finns nåt man kan göra. I vissa fall iaf :)
Cissi goes faithful in humanity xD

Så nu kan vi se Julkalendern på morgonen även fast vi börjar tidigt ^^

Kommentarer
Postat av: Vilgot

Oh My God du har förändrat världeen! :') Seriöst. Duktigt! :D

Regeletik suger, världen behöver visdom! Här är ett ted talk om det http://www.ted.com/talks/lang/eng/barry_schwartz_on_our_loss_of_wisdom.html bara för att xP

2010-11-25 @ 00:21:44
Postat av: Vilgot

Oh My God Cissi! Du har förändrat världen! :') Men seriöst. Duktig!

Härligt att de inte envisar sig med att hålla på reglerna bara för att de finns. Ren regeletik suger! Världen behöver mer sån här visdom! Här är ett ted talk om det http://www.ted.com/talks/lang/eng/barry_schwartz_on_our_loss_of_wisdom.html

bara för att liksom. xP

2010-11-25 @ 00:25:04
Postat av: Vilgot

Oh, min första post kom fram, jag trodde det buggade sig så jag skrev om det. HA! nu kommer du se "oh 3 komentarer" och bli glad och sen när du kollar så är alla av mig så det är i princip bara en komentar! Mwahahaa I'm an evil mastermind! 8D

2010-11-25 @ 00:26:52
Postat av: Linus

Haha xD vackert att det var precis det jag tänkte.

Men tre komentarer av dig är minst lika trevligt som tre komentarer från en massa andra ^^

Och så fick jag ju ett TED-klipp. Jag är more than satisfied :D

2010-11-25 @ 22:40:02
URL: http://onelifemylive.blogg.se/
Postat av: Gnarlpine

LANGA ADREEEEESS!!!!!1

2010-11-27 @ 13:24:48
URL: http://gnarlpine.blogg.se/
Postat av: Agnes

Shit tänkte exakt samma sak! Och sen bara "ammen det sänds från kl 06 i svtplay", så blev jag jätteglad, och nu blev jag ännu gladare för att det var du som fixade det XD fett awesome ffs! :D

2010-12-02 @ 22:24:00
URL: http://agnesmasterworks.blogspot.com
Postat av: Linus

Agnöf: Yay! mitt awesome-tåg bara sprider sig!! :D:D

2010-12-02 @ 23:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0