Just A Boy

Har fått ganska mycket gjort idag faktiskt.. inte så mycket plugg xD (Lite dock.. jag har försökt iaf.. hittade inte min engelskabok :( *snyft*) men annat som jag ville göra :)

och jag har avklarat ett japanskaprov som kändes helt okej ^^ Jag är så duktig så.

och jag har jättefina socker ^^ och kakor. jag har förtjänat kakor har jag bestämt..


  Imorgon får vi se om jag svänger förbi Bild och formen på vägen hem.. Isåfall kan jag inte stanna i skolan och skriva labbrapport dock :\ Det borde jag göra.. fast jag blir alltid så stressad av att skriva labbrapporterna sådär efter labben.. på nåt vis. Skulle va kul dock för det var så jävla länge sen jag var där. Jag saknar Kikki för Kikki är awesome!


Nu sitter jag och lyssnar på fin musik och funderar ifall jag ska gå och lägga mig eller inte..
Men fin musik är fin så man vill inte överge den xD

Igår tog det mig två timmar att somna :\ Huuu
 Hade inte gjort mig något alls om jag inte behövt upp klockan 6. Det är trevligt att bara ligga och tänka också..
Men jag var faktiskt inte särkillt trött varken på morgonen eller senare under dagen heller.
 Jag blev lite irriterad på matten bara... men det får man bli, och det gick över under provet sen.

KAKA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0