Potatissäck

Det där fenomenet när man får en uppgift i skolan och så börjar man direkt. Och även fast man har gjort så gott som ingenting så tror man att man har jättegott om tid på sig just bara för att man har börjat. Sen failar man stenhårt och sitter och gör resten kvällen innan. Hade man inte börjet hade man fått paniken tre dagar innan iaf.
Jag har läst ungfär en fjärdedel av engelskaboken och jag känner på mig att det kommer bli precis på det sättet.

Jag träffade Sabina på bussen i morse. Innan dess hade jag tänkt på något som jag tyckte var intressant.. nu kommer jag bara ihåg att jag tänkte på det, inte vad det var. Sånt är alltid lite störigt. När man verkligen fokuserar för att man ska komma ihåg något, då är det det man kommer ihåg, inte det man ville komma ihåg xD Lurig funktion.
Nu var det inget världsrevolutionerande den här gången, men vem vet när det händer.



Är på någon sorts flummigt städ-humör sammtidigt som jag är fett trött xD
 Men jag ska ta mig ut till min ryggsäck i hallen och kolla efter ifall det var något jag hade tänkt göra idag. Annars kanske jag spelar starcraft en stund *klur*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0