Böök

Då kan man lägga till "haft sönder tandställning" på sin meritlista. Tur att det inte var någon annans.. xD
 Jag har sovit till halv fem idag.. med paus för att gå upp och äta. Var inte på humör att göra något :\
Sen på kvällen såg jag "The Fan" men min familj. Robert De Niro som störd Baseball-fanatiker. Det var väldigt bra [<-- Tes] Den fick en att sympatisera med en hemsk person på ett faschinerande sätt [<--Argument?]
(Jag läste ett avsnitt i filosofiboken om tes och argument.. Är det bara jag som tycker att "De ljuger och fifflar allihopa" känns som ett väldigt vingligt stödargument för "Man kan inte lita på politiker"? det känns mest som ett tillägg till Tesen.. Helle skulle såga det argumentet på stört :o) Iaf, jag blev förvånad över hur bra filmen var, den lät inte så bra (visserligen så var baksidetexten kanske två meningar lång. Men även om den skulle varit mer ingående (den kan ju fortfarande inte spoila filmen) så tror jag inte att jag hade tyckt den verkat bra.

Försöker borsta tänderna xD tandborten bara fastnar!! GAH! *Ger upp och tar det om tio minuter istället*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0