Vilgot

Vilgot är cool!
Han dyker upp ibland med något videklipp från TED (jag vet inte vad det står för.. men de gör väldigt på pricken och fashinerande videor) eller någon teori om något som alltid är jävligt intressant och jag kännder mig helt tråkig för jag har sån respekt för vad han säger att jag inte vill komma med min blaskiga syn på saken utan istället drar ett och annat medhållande "mm".
Men man vill inte riktigt ha ett medhållande "mm", man vill ha matnyttigare respons än så, men det känns som jag sabbar hans fina tankeprocess xD


                                      Jag har det problemet med Sigge också, jag har För mycket respekt för vad han har att säga att jag ofta inte vågar säga något själv. (Fast det gick över mycket under den där perioden då vi gick mycket prommenader tillsammans förra året.. innan han blev tillsammans med Emelie)


Hujhuj...
Jag hade en så jävla bra morgon idag. Jag drömde att jag znoozade för länge och sen vaknade jag och trodde att jag hade skitbråttom, men så hade jag 45 minuter på mig..
Jag blev så jävla glad.. och allting var så toppen. Jag åt frukost och ingenting var bråttom alls.. perfekt morgon!!

Kommentarer
Postat av: Sigge

Du borde inte ha så mycket respekt för det jag säger isf, vill ju inte ta upp all luft xD Sen är promenader alltid nice, även om det är kallt och jag inte har nån mössa :)

2010-11-17 @ 23:47:04
Postat av: Vilgot

Ey! xD Jag borde läsa din blogg oftare ju!

Snäll Cissi <3

Men jag tycker du brukar ha mycket mer att säga än bara "mm"! Du brukar ha ganska mycket att säga om saken. Mer än de flesta faktiskt! :3

2010-11-21 @ 15:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0